................................Tjejer skicka ett pm till mig och berätta...är så satans kåt
bild på trosorna vore kul
................................Tjejer skicka ett pm till mig och berätta...är så satans kåt
Så du tänker sno åt dig det nöjet alldeles SJÄLV![}]
(Gillar initiativet i alla fall *L*)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,................................Tjejer skicka ett pm till mig och berätta...är så satans kåt
oroa dig inte vännen---du vet ju att du får låna mina
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,................................Tjejer skicka ett pm till mig och berätta...är så satans kåt
Nu vet jag!
Du har allt varit lite otydlig innan Kommer på Lördag och hämtar dem![:0][B)][)]
.........................................,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,................................Tjejer skicka ett pm till mig och berätta...är så satans kåt
Nu vet jag!
Du har allt varit lite otydlig innan Kommer på Lördag och hämtar dem![:0][B)][)]
jojojojojojojoj...hjälp så många trosor jag måste använda till dess...för det var väl inte nytvättade du skulle ha????
Jag föredrar bomullstrosor pga att de är sköna o låter musen andas. Kan anv string ibland, men då är det oftast när jag ska gå ut på krogen typ...
Jag föredrar bomullstrosor pga att de är sköna o låter musen andas. Kan anv string ibland, men då är det oftast när jag ska gå ut på krogen typ...