Originally posted by Rödluvan
Själv kan jag tänka mig följande scenario:
Sitta bredvid varandra i soffan, tvmys. Jag börjar smeka hand kropp, händerna vandrar neråt. Knäpper upp byxorna, smeker. Tar fram hans kuk som jag sedan börjar slicka, suga, smeka. Runkar med ena handen för att kunna slicka och suga på hans pung. För att sedan suga hoom, slicka runt ollonet, ja, helt enkelt göra så gott jag kan för att han ska ha det så skönt det bara går. För att sedan känna hur den varma satsen sprutar i min mun!!
Det är KÄRLEK!!!
Originally posted by line
Men killar acceptera att alla tjejer inte kan vill eller vet hur man ska göra och vad ni vill ha.
Alla kan ju inte allt med en och samma gång!
//L
Alltså Rödluvan, man skulle kunna vända på saken - typ vad gör en rejäl slickning så skön...? Är du med? Jo, min erfarenhet av att bli avsugen är att det är själva tungsarbetet som skickar så enormt härliga känslor. Själv blir jag oerhört knäsvag vid dessa tillfällen.Originally posted by Rödluvan
Har en liten fundering som någon därute kanske kan hjälpa mig med.
Som rubriken säger, vad är det som gör avsugningen så speciell? Eller, jag kanske ska börja med att fråga om den är så speciell egentligen.
Själv tycker jag väldigt mycket om själva handlingen, få leka, smeka, slicka och suga för att slutligen känna hur den varma satsen sprutar i min mun. Njuter oerhört av att få ge njutning, blir dessutom mycket upphetsad av det.
Originally posted by jojo
Alltså Rödluvan, man skulle kunna vända på saken - typ vad gör en rejäl slickning så skön...? Är du med? Jo, min erfarenhet av att bli avsugen är att det är själva tungsarbetet som skickar så enormt härliga känslor. Själv blir jag oerhört knäsvag vid dessa tillfällen.
Jag håller dessutom med om att det är skönt att få ge. Blir också enormt upphetsad av att se partnern njuta.
Originally posted by Rödluvan
Själv kan jag tänka mig följande scenario:
Sitta bredvid varandra i soffan, tvmys. Jag börjar smeka hand kropp, händerna vandrar neråt. Knäpper upp byxorna, smeker. Tar fram hans kuk som jag sedan börjar slicka, suga, smeka. Runkar med ena handen för att kunna slicka och suga på hans pung. För att sedan suga hoom, slicka runt ollonet, ja, helt enkelt göra så gott jag kan för att han ska ha det så skönt det bara går. För att sedan känna hur den varma satsen sprutar i min mun!!
Det är KÄRLEK!!!
Originally posted by erotique
Gott att höra att du sätter kärleken i centrum.
Kärlek är att ge - eller hur, Rödluvan?