Vad har du för Fria fantasier som du ännu inte upplevt?

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad har du för fantasier som ännu inte upplevts? Stort som smått, helt vanlig vanilj till extremt (lagligt, med samtycke och ingen tar skada) .
Några från min önskelista:
- Jag vill leka med ett riktigt spermaluder som älskar satsen, leka med, svälja, verkligen Suga ut de sista dropparna ut min krympande kuk. Jag vill spruta djupt i henne, fånga upp de blandade safterna som rinner ur henne i min mun, mata henne med det och hångla riktigt ordentligt efter. Jag vill känna lukten på hennes andedräkt, smaken i hennes mun av min egen sperma.
- Jag vill slicka en tjej tills hon sprutar och ta det i min mun, smaka, svälja eller dela med henne. Diskussionen om huruvida det är en egen vätska eller rent av urin är mig egalt, om hon kommer så hårt att hon tappar kontrollen över blåsan - PISSA MIG I MUNNEN KVINNA!!!
- Jag vill leka med en kvinna av kontrasterande storlek med för mig attraktiva former och proportioner. En liten smal sak på 1.50 näst intill dvärg för mig att slänga runt med, eller en amazon på 2 meter som lyfter upp mig till en stående 69:a, Ja Tack på båda!
- Jag vill ha en entusiastisk liten sexslav i koppel, alltid och helt till mitt förfogande. Glad och ivrig som en liten hundvalp, men kan lyda kommandon som sitt, gå fot och sug, busig och kan hitta på saker, för att belönas eller bestraffas för det.
- Mm mm

Kanske var detta mest för att skriva av mig mina kåta fantasier, men dela gärna dina :)

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skulle gärna vilja ha samlag med en mörkhyad kvinna. Inte någon mulatt utan en verkligen fullblods mörk kvinna.
Asiat har jag haft sex med två gånger, en syster par som delad på allt även män.

Mrsdoc

Medlem
Jag går igång på fantasier där jag är otrogen med frugans systerdotter(18+ med partner). Att vi båda går bakom våra respektive gör mig sjukt kåt.

- knulla med frun i doggystyle medan hennes närmsta väninna ligger under och slickars frugans klitta… ”råka” doppa kuken i hennes mun några gånger, spruta min fru full av min sats som hennes väninna sedan ska få slicka och svälja…

Och sist har jag en fantasi om min sexiga granne, medelålders, ensamboende och frånskild. Har vid ett tillfälle på fyllan (hon nykter) knackat på och snackat med henne. Frågade om hennes bröst var äkta och ifall jag fick känna, hon gick med på det. Vågar dock inte vara heeeelt otrogen ^^

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Det jag kommer på så här direkt är att få vara med en färgad. En dvärg.
Och kanske en shemale, men då ska kemin funka. Är nyfiken på kuk men totalt ointressant av män.
Så det får bli den vägen *skratt*

Billy

Välbekant medlem
Kön
Man
Har en fantasi att ligga i en 69:a med en välutrustad kille.. ligga och suga varandras hårda kukar.. suga hans stora kuk och till slut känna när han är nära att komma, sen spruta i varandras munnar..
Blir så kåt av den tanken..
Känns som det inte borde vara svårt att hitta på forumet, så mycket nakenbad och grupp- och camrunk som pratas :)

Malmo_Man

Välbekant medlem
Ålder
49
En fantasi jag har är att ha sex med en kollega och hennes sambo. Jag är väldigt kåt på henne och har fantiserat en del om hur det är att knulla med henne tillsammans med hennes sambo.
Har även gjort några nakenbilder på henne med en AI app som är väldigt verklighetstrogna.

Last edited:

Lonewolf

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
En fantasi jag har är att ha sex med en kollega och hennes sambo. Jag är väldigt kåt på henne och har fantiserat en del om hur det är att knulla med henne tillsammans med hennes sambo.
Har även gjort några nakenbilder på henne med en AI app som är väldigt verklighetstrogna.
Hmm.... Nu blev jag nyfiken, vad är det för app?

Bacchus1

Medlem
Haha får man fråga vilken app du använde? Har själv velat göra samma sak :)

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Tjejen var på en sjukvårdskonferens i sthlm igår och idag. Igår, när vi ”facetimade”, så visade hon att hotellrummet hade badkar och sa att hon skulle bada på kvällen. På kvällen kom några fantastiskt härliga bilder på en underbar, sexig och naken MILF-kropp i badkaret.

Då fick jag en stark känsla att det hade vart underbart om man hade sett en naken kille med en stor, hård kuk tillsammans med henne och att hon blivit väl omhändertagen efter badet. Fått njuta fullt ut och blivit ordentligt fylld av sperma och kommit några gånger så att hon varit avslappnad och sovit gott för dagens seminarier.

Vid närmare eftertanke vet jag faktiskt inte om jag hade blivit särskilt arg om det hade hänt på riktigt. Hade nog istället blivit besviken för att jag inte fick vara med och se på, eller deltaga om killen vart bi.

Skulle så fruktansvärt gärna dela min fru med en annan bisexuell kille, gärna med stor kuk.

https://www.reddit.com/r/Wife/s/ceBkOS4FPO

Toppen