Vad har du för Fria fantasier som du ännu inte upplevt?

jacafo

Medlem
Kön
Man
Vad har du för fantasier som ännu inte upplevts? Stort som smått, helt vanlig vanilj till extremt (lagligt, med samtycke och ingen tar skada) .
Några från min önskelista:
- Jag vill leka med ett riktigt spermaluder som älskar satsen, leka med, svälja, verkligen Suga ut de sista dropparna ut min krympande kuk. Jag vill spruta djupt i henne, fånga upp de blandade safterna som rinner ur henne i min mun, mata henne med det och hångla riktigt ordentligt efter. Jag vill känna lukten på hennes andedräkt, smaken i hennes mun av min egen sperma.
- Jag vill slicka en tjej tills hon sprutar och ta det i min mun, smaka, svälja eller dela med henne. Diskussionen om huruvida det är en egen vätska eller rent av urin är mig egalt, om hon kommer så hårt att hon tappar kontrollen över blåsan - PISSA MIG I MUNNEN KVINNA!!!
- Jag vill leka med en kvinna av kontrasterande storlek med för mig attraktiva former och proportioner. En liten smal sak på 1.50 näst intill dvärg för mig att slänga runt med, eller en amazon på 2 meter som lyfter upp mig till en stående 69:a, Ja Tack på båda!
- Jag vill ha en entusiastisk liten sexslav i koppel, alltid och helt till mitt förfogande. Glad och ivrig som en liten hundvalp, men kan lyda kommandon som sitt, gå fot och sug, busig och kan hitta på saker, för att belönas eller bestraffas för det.
- Mm mm

Kanske var detta mest för att skriva av mig mina kåta fantasier, men dela gärna dina :)
Jag är en äldre gubbe som börjar gå över från straight till bi. Börjar fantisera om att suga kuk och själv bli avsugen av en man. En man vet vad en man vill ha. :)

Dekal

Medlem
Kön
Man
Har en kollega som är sjukt långt ifrån min typ. Men det är nåt som gör mig så sjukt kåt på henne.
Jag kan störa mig oerhört på henne och samtidigt fantisera hur det vore att riktigt knulla henne en hel natt.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har testat att runka och suga av andra killar, men vill ju självklart göra det oftare, det som är jag fantiserar om är grupprunk med typ 5 till 10 likasinnade killar. Sen har jag en fantasi om att rida av en kille, har inte haft riktig kuk där bak, enbart dildosar, men det ger ju mersmak, så bra måste få testa den riktiga varan.:p

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Skulle vilja vara helt naken inför 4-5 bystiga helt påklädda kvinnor i 60 årsåldern. Få runka när dom ser på. Känna hur dom tar på mig. Känna hur min kåthet byggs upp tills jag inte längre kan hålla mig och sprutar rakt ut över deras kläder...

Kukbur69

Aktiv medlem
Har testat att runka och suga av andra killar, men vill ju självklart göra det oftare, det som är jag fantiserar om är grupprunk med typ 5 till 10 likasinnade killar. Sen har jag en fantasi om att rida av en kille, har inte haft riktig kuk där bak, enbart dildosar, men det ger ju mersmak, så bra måste få testa den riktiga varan.:p
Rida en fin kuk är en av mina önskningar också.

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
Har en kollega som är sjukt långt ifrån min typ. Men det är nåt som gör mig så sjukt kåt på henne.
Jag kan störa mig oerhört på henne och samtidigt fantisera hur det vore att riktigt knulla henne en hel natt.
Har en liknande fantasi. Jag chefade över en kvinna som var usel på sitt jobb och ganska otrevlig. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon inte gillade mig heller. Enda förmildrande omständigheten var att hon var snygg.

Fantiserar ofta om att hamna i säng med henne. Inte på något oschysst sätt eller så för att jag inte gillade henne, mer typ att knulla med någon som man helt saknar personkemi med.

Jag skulle nog inte ligga med henne i verkligheten om jag fick chansen, men jag gillar fantasin.

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Varm sommardag klädd i sportshorts, T-shirt och sandaler sitter på tåg med en kåt kvinna bredvid mig som inte kan kontrollera sig. Hon smeker mina lår och för in handen under mina shorts och tar ett stadigt tag om min kuk. Hon drar upp sin korta kjol och hon har inga trosor så hennes våta fitta syns helt. Hon tar min hand och trycker den min sin fitta, jag kan känna hur hennes blygdläppar sväller. Hon tar fram min kuk och pung helt och börjar runka mig. Flera andra passagerare står nu och tittar på oss, ett gäng tonårstjejer filmar med mobilerna, en ung kille har en kraftig erektion som syns under hans byxor. Jag masserar hennes fitta och hon stönar högt, min kuk är stenhård och blänker av försats i solen som skiner in genom fönstret. Hon får orgasm och jag känner hur hennes fitta pulserar. Jag kan inte hålla emot längre och min orgasm får min sperma att spruta högt medans alla tittar på min kuk. Den unga killen har en stor blöt fläck på sina byxor och är röd i ansiktet, en av tjejerna har sin hand innanför byxorna och stönar. Sitter och njuter med kuken hängande utanför shortsen droppande av sperma. Passagerarna sätter sig igen, bara den unga killen står kvar, och han är hård igen.

Kukbur69

Aktiv medlem
Har en liknande fantasi. Jag chefade över en kvinna som var usel på sitt jobb och ganska otrevlig. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon inte gillade mig heller. Enda förmildrande omständigheten var att hon var snygg.

Fantiserar ofta om att hamna i säng med henne. Inte på något oschysst sätt eller så för att jag inte gillade henne, mer typ att knulla med någon som man helt saknar personkemi med.

Jag skulle nog inte ligga med henne i verkligheten om jag fick chansen, men jag gillar fantasin.
Visst är det märkligt. Mitt ex har en sjukt dryg och rentav osympatisk väninna, hon ser inte ens särskilt bra ut men jösses vad mycket jag har runkat när jag tänkt på henne!

Toppen