Vad har du för fantasier som ännu inte upplevts? Stort som smått, helt vanlig vanilj till extremt (lagligt, med samtycke och ingen tar skada) .
Några från min önskelista:
- Jag vill leka med ett riktigt spermaluder som älskar satsen, leka med, svälja, verkligen Suga ut de sista dropparna ut min krympande kuk. Jag vill spruta djupt i henne, fånga upp de blandade safterna som rinner ur henne i min mun, mata henne med det och hångla riktigt ordentligt efter. Jag vill känna lukten på hennes andedräkt, smaken i hennes mun av min egen sperma.
- Jag vill slicka en tjej tills hon sprutar och ta det i min mun, smaka, svälja eller dela med henne. Diskussionen om huruvida det är en egen vätska eller rent av urin är mig egalt, om hon kommer så hårt att hon tappar kontrollen över blåsan - PISSA MIG I MUNNEN KVINNA!!!
- Jag vill leka med en kvinna av kontrasterande storlek med för mig attraktiva former och proportioner. En liten smal sak på 1.50 näst intill dvärg för mig att slänga runt med, eller en amazon på 2 meter som lyfter upp mig till en stående 69:a, Ja Tack på båda!
- Jag vill ha en entusiastisk liten sexslav i koppel, alltid och helt till mitt förfogande. Glad och ivrig som en liten hundvalp, men kan lyda kommandon som sitt, gå fot och sug, busig och kan hitta på saker, för att belönas eller bestraffas för det.
- Mm mm
Kanske var detta mest för att skriva av mig mina kåta fantasier, men dela gärna dina