Vad har du för Fria fantasier som du ännu inte upplevt?

Maximusrex

Ny medlem
Kön
Man
Vill träffa dominant par eller kvinna eller man som visar mig att suga kuk och slicka och behaga och göra som du vill för att du ska njuta av att jag är erat träningsobekt

Flitigt bisexuell

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har sett till att uppleva de flesta av mina fantasier. Som exempelvis: att vara två par som har sex på en swingerklubb eller hemma. Och att genomföra bisexmöten med män i olika varianter. Och att ha mmf-trekant med exfrun och en biman, hemma i sängen och på nakenstrand i solen.

Jag har fått tillfredsställa fyra män genom oralsex en gång. Och deltagit i en sexshow med exfrun med säkert 10 män som åskådare. Så mina fantasier är minnen och att återuppleva några fantastiska erfarenheter.

Vad fantiserar jag att vara med om? Jag har fått prostataorgasm en gång genom att blivit bearbetad med en hård dildo. Inte lätt att göra själv. Skulle vilja testa det, kanske bli bunden och med en ordentlig djupmassage. Eller genom att bli påsatt tills det händer.

Jag har ännu inte haft sex med två kvinnor (ffm-trekant). Det är en fantasi jag har kvar.

lagomlång

Medlem
Kön
Man
Har upplevt många av mina fantasier. Men allt vad tiden går så får man nya och i vissa fall mer extrema fantasier. En av dom senaste som poppat upp i mitt huvud som jag inte ka sluta tänka på är att bli knullad av en man med en stor kuk. Leker med tanken att jag är på taboo I Malmö och släpper in en annan i samma rum som mig och blir näst intill utnyttjad av honom.

AndLargbg

Välbekant medlem
Många gånger hoppats polarnas dotter skall komma på mej när jag vart hemma hos dom och snott nån trosa. Att hon ser detta o tvingar med mej o ber mej sätta på mej trosorna o knulla henne. Som avslutning sitter hon på knä framför mej och suger av mej när jag givetvis har trosorna på mej. Satsen tar hon i ansikte o mun som rinner ner på hennes bröst.

Okej83

Medlem
Ålder
42
Kön
Man
Skulle vilja knulla min ex-fru tillsammans med hennes ex före mig. Två killar som vet precis hur hon vill tas omhand. Båda kukarna har hon ju haft i sig tidigare, men inte samtidigt som hon skulle få prova på nu...

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
En återkommande fantasi är trekant med ett par som avslutas med att jag och tjejen ligger i en 69:a samtidigt som han sätter på henne bakifrån och jag jobbar med tungan på fitta, kuk och pung.
Plötsligt kommer han våldsamt och dränker fittan och min mun och ansikte med sperma.
Det blir naturligtvis för mycket för mej och även jag sprutar massor i tjejens mun.
Slutligen förenas vi alla tre i en utdragen tungkyss där sperma och fittsaft delas och blandas.

Dekal

Medlem
Kön
Man
Har en liknande fantasi. Jag chefade över en kvinna som var usel på sitt jobb och ganska otrevlig. Hon gjorde ingen hemlighet av att hon inte gillade mig heller. Enda förmildrande omständigheten var att hon var snygg.

Fantiserar ofta om att hamna i säng med henne. Inte på något oschysst sätt eller så för att jag inte gillade henne, mer typ att knulla med någon som man helt saknar personkemi med.

Jag skulle nog inte ligga med henne i verkligheten om jag fick chansen, men jag gillar fantasin.
Exakt så.
I veckan som var så var kollegan gnällig och sur och tyckte synd om sig själv, för att det är väldigt mycket på jobbet.
Jag kunde inte släppa tanken på att få dra ner hennes tights och smiska hennes lilla rumpa ordentligt. :)

Toppen