Till alla killar som funderar på en FleshLight:
Jag kan varmt rekommendera FleshLight!
Det blir en helt annan känsla jämfört med att använda handen. Materialet är väldigt mjukt och jag får väldigt starka orgasmer med FL, och sprutar som en fontän. FL är den mest sålda sexleksaken för män, det har sålts över 2 miljoner!
Det finns olika ingångar: mun, fitta och anal.
Det finns olika insidor, t.ex. Speed Bump som har knottror, och Wonder Wave som har räfflor. Så det finns många olika kombinationer.
Med den bakre skruven på behållaren kan man reglera hur mycket den ska suga. Det blir ett baksug när man drar ut kuken. Givetvis kan man spruta inne i FL.
Den är lätt att rengöra. Man kan ta ut insatsen från behållaren. Sen är det bara att spola ur den med varmt vatten, så försvinner glidmedel och sperma. Torka av den med en handduk. Om man vill, kan man låta den lufttorka. Sätt tillbaka insatsen i behållaren, och den är redo för nästa omgång.
Tänk på att alltid använda vattenbaserat glidmedel till FL. Jag kör med Klick från apoteket.
Jag har själv flera olika FL och har fått mycket njutning av dem. Att en kille har en lösfitta, är inte konstigare än att en tjej har en dildo, tycker jag. Men jag har aldrig sagt att en FL är bättre än en riktig fitta. Men det ska vara det närmaste man kan komma äkta vara, säger de som har provat båda.
Det är den bästa sexleksaken jag har provat, och perfekt om man är less på handen.