Vad har ni sprutat på?

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
Innan jag gick på semester så tog jag och runkade av kuken och sprutade i min kvinnliga chefs lunchlåda, och ollade allt inne på hennes kontor och så kan hon sitta där och fundera över varför hennes datormus luktar lite som en svettig kuk.

Sprutade ofta mitt ex i ansiktet/munnen när hon hade fylledäckat förut.
 

fjongj

Välbekant medlem
Kön
Man
På en hel del olika saker.
Toalettgolvet och handfatet på jobbet när jag var yngre och blev kåt på en kollega
På golvet utanför mammas sovrum när jag hörde hon knulla med pojkvänner.
Flickvänners underkläder
På ett balkonggolv utomlands när jag smyglyssnade när mamma knullade med sin sambo
På min systers säng
På toalettgolvet hos släktningar och på sängen hos min farbror
Delvis på en vägg hemma hos en kompis när jag övernattade där och hörde hans föräldrar knulla på övervåningen på natten
På säten i bilar
På sängen i en båt när jag blev kåt på min faster under en segelsemester.
På olika ställen på tjejer
På en bildskärm när jag tittade på fejkade nakenbilder av kändisar
Och precis nu på mig själv när jag tittade på en repris av Svenska Truckers där Tove Helgesson och Angelica Larsson medverkade..så sexiga och få en en upppfattning av Angelicas stora bröst under hennes kläder.
https://trans.info/en/beautiful-woman-world-behind-wheel-truck-74606
Jag skulle fan betala vad som helst för att få slicka Angelica i rumpan alltså :)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo många ställen en gång när jag var tonåring inne på toaletten toppstationen för kabinbanan i Åre. Lillasyster trosor men sprutade inte på dem nosade bara, min då 50årig kusins bh. Damtoaletten på två av mina arbetsplatser, släktingar till flickvänner både mamma, mormor och systrar.
 
Toppen