HarleyQ
Välbekant medlem
- Kön
- Kvinna
Trodde det här var en sån där skröna grej som killar pratar om, men ingen har gjort! XDHa ha gjort samma sak, det va skönt!
Trodde det här var en sån där skröna grej som killar pratar om, men ingen har gjort! XDHa ha gjort samma sak, det va skönt!
He he vet inte men körde 5-7 min makaroner tror det blir mer kompaktTrodde det här var en sån där skröna grej som killar pratar om, men ingen har gjort! XD
Hur tillverkades dessa fittor?Fitta har jag stoppat kuken i, anal, fleshlight, tenga egg, kondom, egenhändigt tillverkade "fittor" när man var tonåring.
Ja va hitta man, skumgummi, vinyl handskar eller nått, haha. Sköna,nja... Men jag var ju kåt.Hur tillverkades dessa fittor?
Gjorde jag också en gång men tyckte inte det var så skönt. Länge sedan nu.He he vet inte men körde 5-7 min makaroner tror det blir mer kompakt
Som tonåring tillverkade jag en efter tips. Kapa en petflaska så det blir lagom hål, 2/3 del fyll med ljummet vatten, stoppa i en plastpåse, vik runt kanten och tejpa noga.Hur tillverkades dessa fittor?
själv har jag stoppat i kuken i svärmors handväska och sprutat på borås djurpark var skönt . hon fattade nog inte direkt sen när det var en sats i väskanHej alla glada onanister
Kom att fundera lite på vad för olika föremål jag genom tiderna använt som onanihjälpmedel... Det har ju experimenterats lite genom åren så att säga!
Jag har använt vaginor. Fleshlight och en annan variant av fitta med vibrator, Miss softie, läkarhandskar med glidmedel(jä--igt skönt), hoprullad strumpa med handske i + glid, knulldockor(har haft två och knullade ofta med dem).. Penispump som jag pumpat lite lagom o sen knullat som en vagina, vibrator typ butterfly på ollonet.
Vad har ni onanist-vänner fört in eran hårda vän i? Berätta
Ha det bra o så!
//M