Vad Hittade ni på på ALLA HJÄRTANS DAG?

K

knakille

Gäst
Nu kommer uppföljaren där det hade varit kul att se uppfinningsrikedommen bland alla Onanister.

Vad hittade du på för din hjärtevän eller vad hittade din hjärtevän på för dig på Alla Hjärtans Dag:sleep:

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Själv köpte man ett fång tulpaner i en bukett, sen åt vi en mysig middag på kvällen....! Fel vecka för sex, tyvärr...! ;)

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Fel vecka för sex, tyvärr...! ;)
Finns ju fler hål...

visst så romatiskt...[}:)]

vi tog en sväng i helgen till Malmö
hade lämnat ungarna hemma med barnvakt

shoppade
tog lunch på ett mysigt ställe
& middag på ett great place

tillbaka på hotellet hade vi lite lekar...:p

På måndagen, den riktiga dagen fixade jag lite tulpaner & choklad:love:

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag vaknade precis då sambon åkte till jobbet, tog min mobil och fotade min nakna kropp, skickade iväg ett mms till killen att detta väntade ikväll.

under dagen skickade vi en massa heta sms.
När vi slutat jobbet hade killen bokat bord på en restaurang till oss, vi åt gott jag drack vin hade klänning som slutade vid knäna.

Talade om för sambon att jag inte hade trosor under:) viskade till honom under middagen vad jag ville gör med hans nakna kropp mm...såg att han blev tänd.

i bilen på vägen hemdrog jag ner kläderna och blottade mina bara böst och min våta nyrakade mus...med risk för att någon skulle kunna se:oops:

avslutade med skön sex hemma i hallen:p

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag vaknade precis då sambon åkte till jobbet, tog min mobil och fotade min nakna kropp, skickade iväg ett mms till killen att detta väntade ikväll.

under dagen skickade vi en massa heta sms.
När vi slutat jobbet hade killen bokat bord på en restaurang till oss, vi åt gott jag drack vin hade klänning som slutade vid knäna.

Talade om för sambon att jag inte hade trosor under:) viskade till honom under middagen vad jag ville gör med hans nakna kropp mm...såg att han blev tänd.

i bilen på vägen hemdrog jag ner kläderna och blottade mina bara böst och min våta nyrakade mus...med risk för att någon skulle kunna se:oops:

avslutade med skön sex hemma i hallen:p

du är H E T:p
din sambo är en lycklig man!

Toppen