Och missionären då hon drar upp benen och han tar spjärn med armarna och pumpar på.
Janne99:
Men då gillar du ändå på sätt och vis "spread legs". De bilder jag visar i föregående inlägg har precis den position som du beskriver förutom att det är solotjejer som inte har sex med en man. Men du vill vad jag förstår ha en man inblandad, att det ska vara samlag.
Jag gillar inte heller extrema närbilder där bara fittan syns och kanske delar av rumpan och låren. Om det ska vara särade ben så ska allt synas (ungefär som bilderna ovan). Som jag skrev tidigare så är det helheten som är viktig. Inte bara fittan utan även fötterna, knäna, låren, rumpan, händerna, armarna, magen, brösten och förstås ansiktet ska synas i en bra "spread-bild".
Jag kom på nu vad som tänder mig när det gäller "spread legs". Det är att kvinnan liksom talar om för mig som tittar på bilden att "titta vad kåt och redo jag är för dig, kom och slicka mig och kör sedan in din kuk i mig". Eller nåt i den stilen...
Janne99, håller med dig om att onanerande tjejer är läckert att titta på. Men för min del ska det vara filmer. Onanerande tjejer på bild tänder mig inte lika mycket.
[purple]
<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]