Tjackkåttrosor
Välbekant medlem
- Kön
- Man
Gärna
skulle inte kunna beskriva det bättre självJag gillar tanken på shemales.
En snygg kvinnlig kroppens bröst och en skön kuk. Som det bästa av båda världar.
Perfekt fantasi för en annan som är sugen och nyfiken på kuk men ändå tycker det är osexigt med manliga kroppar med en massa hår överallt.
Tror dock inte att jag skulle ha penetrerande sex med en shemale (men man ska aldrig säga aldrig) - runk, sug och en massa härligt sprut skulle jag verkligen uppskatta.
Det finns många riktigt fina '' äkta'' Shemales/Transvisiter som jag nog skulle gå hela vägen med istället för med en kvinna, men jag gillar kvinnor också och det dom har mellan benen och killar med stora kukar utan att för den skull tillhöra någon speciell genré. När det gäller killar så är det framför allt kukarna som intresserar mig och helst då stora rakade kukar som vill spruta för för mig, Nåja, helst så vill jag ju förstås vara den som får dom att spruta.Jag onanerar ofta till shemales. Det är också nice med bilder där dom har photoshoppat in stora snoppar på riktiga tjejer, som är mycket snyggare och kvinnligare än shemales
Det finns många riktigt fina '' äkta'' Shemales/Transvisiter som jag nog skulle gå hela vägen med istället för med en kvinna, men jag gillar kvinnor också och det dom har mellan benen och killar med stora kukar utan att för den skull tillhöra någon speciell genré. När det gäller killar så är det framför allt kukarna som intresserar mig och helst då stora rakade kukar som vill spruta för för mig, Nåja, helst så vill jag ju förstås vara den som får dom att spruta.
http://images.sxx.com/pic_teasers/83088/da7cc94d7b/nude/01/83088_12.jpg
Jag med, tycker det är så nice att du också tänder på domjag tänder på dom, så läcker
Det är konstigt hur man ändrar sig. 10 år sedan hade jag sagt att en shemale var direkt motbjudande. 5 år sedan ointressant. Nu rätt spännande.