Vad sprutar du till?

N

Nudde -LÅST-

Gäst
Ja, vill se på när en el. flera killar tar henne.
Hon vet om det!!
Originally posted by behappy

Originally posted by Nudde

Ibland fantiserar jag om att min tjej blir knullad av okända män....

Fantiserar du om att du sitter och tittar på då och runkar när hon blir knullad? :D
Vet hon om att du fantiserar om detta?

Kuken

Medlem
Kön
Man
Nåt som är förbannat jävla störande är att de alltid ska filma snubben i typ 10 sekunder innan han kommer i alla filmer! Det är ju ändå 95% snubbar som kollar på porrfilm, och vem fan vill se nyllet på en svettig snubbe när man är som mest upphetsad??? Jävla dumt.

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Kuken

Nåt som är förbannat jävla störande är att de alltid ska filma snubben i typ 10 sekunder innan han kommer i alla filmer! Det är ju ändå 95% snubbar som kollar på porrfilm, och vem fan vill se nyllet på en svettig snubbe när man är som mest upphetsad??? Jävla dumt.

:D :D :D
Kan iofs hålla med om att man kanske inte vill se nyllet på
en svettig snubbe när man vill spruta..men det är nog lite fel
att tro att det är 95% killar som kollar.. :)

Och av dessa % killar så är det väl en hel del som tänder på
killar och vill se andra snubbar? Hade inte folk velat se det
hade de inte filmat det.

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by behappy

Kom igen nu killar, vad är det bästa att titta på eller fanisera om när ni sprutar? :D

Bilder på tjejkompisar som man gillar att fantisera om. :oops:

Amatör avrunkningar är roligt också!

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Lolliboy

hade de inte filmat det.
Hmm, kanske det. Själv blir jag nästan förbannad på den klåpiga regissören. :D
Det bästa vore om det inte var så förbannat mkt närbilder hela tiden. Det tycker jag förtar intrycket. Klart mer upphetsande om det inte är så kliniskt liksom.
Hur som helst så finns det för mig som totalhetero inget mer avtändande än att se en upphetsad kille. Jag vet inte varför...

Erik188

Medlem
Kön
Man
Kolla på porrfilmer där det bara är tjejer med då. Om man vill undvika upphetsade killar måste det ju väldigt svårt att kolla på vanliga porrfilmer.

Originally posted by Kuken

Originally posted by Lolliboy

hade de inte filmat det.
Hmm, kanske det. Själv blir jag nästan förbannad på den klåpiga regissören. :D
Det bästa vore om det inte var så förbannat mkt närbilder hela tiden. Det tycker jag förtar intrycket. Klart mer upphetsande om det inte är så kliniskt liksom.
Hur som helst så finns det för mig som totalhetero inget mer avtändande än att se en upphetsad kille. Jag vet inte varför...

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Erik188

Kolla på porrfilmer där det bara är tjejer med då. Om man vill undvika upphetsade killar måste det ju väldigt svårt att kolla på vanliga porrfilmer.
Jo, får väl göra det. Det är ju "tyvärr" kvinnan som är objektet i filmen, och mannens roll tänker jag ju mig in i själv. Inte speciellt upphetsande att se ett annat par knulla annars egentligen tycker jag. Men vad vet jag, andra kanske tycker det är skitballt? ;)
Fast ja, det är nog fan mer upphetsande med en kvinna på egen hand på film. Då är det på nåt sätt uppenbart att hon är upphetsad (spelar upphetsad i alla fall), men när det är en snubbe med så lyser verkligheten genom mer. Man ser ofta att hon verkar tänka "låt oss få det här överstökat så att jag kan ta mina pengar och gå hem", hehe. :D ...Vilket väl är rätt naturligt om man är porrskådis antar jag.

Blajblaj...

Erik188

Medlem
Kön
Man
Håller med dig lite där. Det syns alltför ofta att tjejen egentligen inte alls är upphetsad. Nån gång såg jag en gammal sjuttiotalsporrfilm, och det var en mycket genuinare känsla där. Alla såg ut att ha jättekul. Dessvärre var ju varken tjejerna eller killarna särkilt snygga. Båda könen var lika orakade, otränade och plufsiga. Det är svårt att få allt.

G

Guest

Gäst
Älskar när killen sprutar.
Ju större kuken är och desto mer han sprutar, desto mer sprutar jag

Pandemic

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja, sprutet är ju bäst, men det skiter sig om kameran ligger på en hårig, mustacheprydd tysk snubbe som sprutar utanför bild.

Vill ju se!

Toppen