AlfonsÅberg
Medlem
- Kön
- Man
Tjej som pullar sig själv - låter det "splosch, splosch" när hon gör det så förstorar det plusset avsevärt
Originally posted by Nudde
Ibland fantiserar jag om att min tjej blir knullad av okända män....
Originally posted by behappy
Originally posted by Nudde
Ibland fantiserar jag om att min tjej blir knullad av okända män....
Fantiserar du om att du sitter och tittar på då och runkar när hon blir knullad?
Vet hon om att du fantiserar om detta?
Originally posted by Kuken
Nåt som är förbannat jävla störande är att de alltid ska filma snubben i typ 10 sekunder innan han kommer i alla filmer! Det är ju ändå 95% snubbar som kollar på porrfilm, och vem fan vill se nyllet på en svettig snubbe när man är som mest upphetsad??? Jävla dumt.
Originally posted by behappy
Kom igen nu killar, vad är det bästa att titta på eller fanisera om när ni sprutar?
Hmm, kanske det. Själv blir jag nästan förbannad på den klåpiga regissören.Originally posted by Lolliboy
Kan iofs hålla med om att man kanske inte vill se nyllet på
en svettig snubbe när man vill spruta..men det är nog lite fel
att tro att det är 95% killar som kollar..
Och av dessa % killar så är det väl en hel del som tänder på
killar och vill se andra snubbar? Hade inte folk velat se det
hade de inte filmat det.
Originally posted by Kuken
Hmm, kanske det. Själv blir jag nästan förbannad på den klåpiga regissören.Originally posted by Lolliboy
Kan iofs hålla med om att man kanske inte vill se nyllet på
en svettig snubbe när man vill spruta..men det är nog lite fel
att tro att det är 95% killar som kollar..
Och av dessa % killar så är det väl en hel del som tänder på
killar och vill se andra snubbar? Hade inte folk velat se det
hade de inte filmat det.
Det bästa vore om det inte var så förbannat mkt närbilder hela tiden. Det tycker jag förtar intrycket. Klart mer upphetsande om det inte är så kliniskt liksom.
Hur som helst så finns det för mig som totalhetero inget mer avtändande än att se en upphetsad kille. Jag vet inte varför...
Jo, får väl göra det. Det är ju "tyvärr" kvinnan som är objektet i filmen, och mannens roll tänker jag ju mig in i själv. Inte speciellt upphetsande att se ett annat par knulla annars egentligen tycker jag. Men vad vet jag, andra kanske tycker det är skitballt?Originally posted by Erik188
Kolla på porrfilmer där det bara är tjejer med då. Om man vill undvika upphetsade killar måste det ju väldigt svårt att kolla på vanliga porrfilmer.