Vad sprutar du till?

DanneCock

Ny medlem
Kön
Man
Lika tråkig som alla andra spruatr jag samtidigt som sprutet i filmen, men en konstig sak dock är när ja började kolla på porrfilm(12 år o letade på brorsans) så tände jag inte alls på det, tyckte d var vidrigt....även avsugningar....d som jag tycler är skönast att se på nu :)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag brukar också tajma in när killen sprutar i filmen, så gör jag det också.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag kan spruta till lebbsex om det är en bra scener. Som med hetero filmer finns det bra och mindre bra filmer. Men vanligare är att någon sprutar inne i en hårig fitta.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jaha grabbar...så är vi tillbaka till dessa sprut objekt. Och jag håller fullständigt mer er...det är kuken i fittan som gör det.

Men om det är så upphetsande att se en annan kuk spruta medans ni sprutar då undrar jag ju givetvis....handlar det om bisexualitet eller? För vad är det som får oss att få orgasmer?

Om jag ligger och onanerar framför en partner så är ju inte min önskan att han ska spruta för att han ser sin egen kuk spruta eller tänka på en annan kuk som sprutar.

Vad är det egentligen som får killar/män att spruta? ÄR det helheten hos kvinnan han älskar med eller vad man nu gör, eller är det sitt eget stånd och sin egen sats han sprutar åt?

Detta är ett intressant ämne. Har upptäckt att de män som sprutat ihop med mig, om inte i fittan, har blvit så centrerad på att hela tiden stirra ner på sin sprutande kuk istället för att stirra på en fitta som glänser och pumpar ut sina safter i en orgasm.

Nyfiken Ciss Kiss
När man älskar men en kvinna är ju minst halva njutning att hon också har det skönt ser heller när hon njuter en min sprutande kuk. Sedan kan det var lite annorlunda om det är med någon man verkligen älskar, eller någon man tycker om bara gör det en bara en gång. Har upptäckt att de kvinnor som älskar att ha sex är bra på att göra det så skönt som möjligt om det bara är för one night man får det man vill ha men blir inget mer. Men för mig är kvinnan viktigare tittar helst på en pumpande fitta och en kvinna som kanske även stönar lite än se mig själv spruta, har jag sett så många gånger.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Kikar mycket på Joi och även virtual pov så jag sprutar när jag blir tillsagd så att säga. Edgar jag så sprutar jag förstås när det är dags och filmerna innan avbryter jag istället för sprut.
 
Det är bra med bukkake, då blir det lättare att tajma sprutet :D
Seriöst, gillar just bukkake och även lesbiskt (helst med kraftiga fontänorgasmer)
 
Toppen