Fan vad hett! Hade gärna sett mitt ex så också!Jag har två stycken fantasier. Ena är att jag tar med mig mitt ex till en porr klubb och låta flera killar få knulla henne riktigt ordentligt. Sen se henne bli riktigt täckt med sperma över hela kroppen.
Jag med, om att få suga en kuk som din till exempel, eller kanske bli skönt påsatt av en härlig äldre manJag fantiserar om killsex.
Man har haft ett antal kollegor genom åren som man har fantiserat omJust nu tänker jag på en kollega jag hade tidigare. Inte supersnygg, men ändå go.
Jag har samma fantasi. Fast då är jag en av de killar som sitter i samma soffa.Jag har en återkommande fantasi om att sitta i en soffa med massa killar och kolla på porrfilm. Vi ser på filmen och sen tillfredställer oss själva medans. Inget sex eller att vi tar i varandra, bara ren onani. Sen föreställer jag mig att jag får se alla killar spruta en efter en över sina magar och bröst innan jag själv smeker mig till en skön orgasm.
Jag har samma fantasi. Fast då är jag en av de killar som sitter i samma soffa.
Verkligen upphetsandeEtt onaniparty så där utan att man rör varandra är riktig upphetsande!
Kan bara hålla med. Och tyvärr på båda påståendena.Fruktansvärt upphetsande. Tyvärr lär det förbli en dröm....
Lätt göra den till annat än fantasi juTänkte ett tag mycket på när jag utforskade onani med två olika kompisar. Numera på ett besök på en swingersklubb men det är en ren fantasi.
Tänkte först att din fantasi var lite torr. Men om jag vänder på den så att jag tillsammans med massa tjejer i samma situation är ju faktiskt lite upphetsande. Kommer ihåg att jag och hustrun kollade på porrfilm tillsammans på det sättet ofta förr. Med skillnaden att hon gärna tog sprutet i munnen...Jag har en återkommande fantasi om att sitta i en soffa med massa killar och kolla på porrfilm. Vi ser på filmen och sen tillfredställer oss själva medans. Inget sex eller att vi tar i varandra, bara ren onani. Sen föreställer jag mig att jag får se alla killar spruta en efter en över sina magar och bröst innan jag själv smeker mig till en skön orgasm.