Vad tänker ni på när ni onanerar

60pelle

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Fantiserar gärna om Shemale och Crossdresser. Sug och hångel. Sätter sedan på varandra eller leker med en dubbel dildo.

Johanna

Aktiv medlem
Tänder på när killen är medveten om sitt utseende och bär rätt kläder och snygg frisyr men bruna ögon. Då kan det absolut rinna till i byxorna men det är lika avtändande när samma kille är överdrivet självsäker. Nästan lite kaxig. Det är ett big no no. Då går jag hellre till den blyga killen som står i ett hörn och ger honom lite självförtroende. Oftast är dom faktiskt bättre i sängen.

wisent

Välbekant medlem
Kön
Man
Nu har det blivit om en något yngre kollega(upptagen) på jobbet som jag fantiserar om att jag skulle få sova över hos dom nån gång och detta skulle hända. Skulle få sova i soffan och bli väldigt sugen på att dra en snabb runk under natten och när jag är som hårdast så kommer hon ner och får syn på vad jag gör och smyger in till mig och frågar om hon får göra mig sällskap. Hon kryper upp i soffan och får känna lite sen helt plötsligt så börjar hon suga mig för att efter en liten stund gränsla mig och sjunka ner över min hårda lem och börja rida tills att det går för mig djupt inuti henne efter en liten stund. Och efter det viska i mitt öra du har den största kuk jag har haft i mig än så länge och jag vill ha den i mig flera gånger till när hon ligger nedsjunken på mig innan hon kliver av mig och smyger upp för trappan igen..

Johanna

Aktiv medlem
Har aldrig varit med om någon som gillar blyga killar, själv är jag väldigt blyg och har svårt att prata med andra om de inte initierar samtalet. Men kanske är på skalan för blyg? Kan inte säga att jag är den snyggaste men inte den fulaste i rummet, kanske har med det att göra med?
Alla gillar olika saker så finns inget rätt eller fel med de bara nyfiken.
------------------------
Själv fantiserar jag ofta om den ända jag legat med fantasifullt eller hur haha
Det var mer ett exempel. Tjejer behöver aldrig gå fram till en kille men det kan räcka med att den blyga killen tar sig så pass mycket mod att faktiskt våga gå fram. Även om man kanske inte är intresserad just för stunden så beror det nog inte på dig som person eller utseende även om det kan påverka ens självförtroende så vill jag inte ge mig in i något som jag inte vill för stunden:)! Det är en jobbig balansgång.

Gentleman_gbg

Aktiv medlem
Kön
Man
Det var mer ett exempel. Tjejer behöver aldrig gå fram till en kille men det kan räcka med att den blyga killen tar sig så pass mycket mod att faktiskt våga gå fram. Även om man kanske inte är intresserad just för stunden så beror det nog inte på dig som person eller utseende även om det kan påverka ens självförtroende så vill jag inte ge mig in i något som jag inte vill för stunden:)! Det är en jobbig balansgång.
Jag är själv väldigt blyg och det är en ganska jobbig balansgång. Du har en väldigt bra poäng i att timingen måste stämma, det handlar inte enbart om att vara attraktiv eller att det ska slå gnistor. Det tog mig lång tid att inte ta det personligt de gångerna jag samlade mod för att starta en konversation och jag inte fick någon respons. Men ju mer man vågar ju mer bekväm blir man och då kan man presentera sig bättre. De gångerna tjejen faktiskt initierar är klart att föredra för min del, men man ska inte missa ett tillfälle om man ser någon man finner väldigt attraktiv Man missar alla chanser man inte tar

Kramer

Medlem
Jag fantiserar om en gammal kollega ganska ofta. Vi var lite sugna på varann men det blev aldrig nåt. Jag var nog för feg. En annan är min granne. Sjukt snygg och lite äldre än jag. Vi tränar på samma gym dessutom…
Och en annan lite förbjuden fantasi är svärmor. Vet inte hur många ggr jag kommit för henne skull haha

Dedde

Välbekant medlem
Kön
Man
Tänder på när killen är medveten om sitt utseende och bär rätt kläder och snygg frisyr men bruna ögon. Då kan det absolut rinna till i byxorna men det är lika avtändande när samma kille är överdrivet självsäker. Nästan lite kaxig. Det är ett big no no. Då går jag hellre till den blyga killen som står i ett hörn och ger honom lite självförtroende. Oftast är dom faktiskt bättre i sängen.
Tänker lika om tjejer.

Toppen