I mina fantasier finns båda könen samtidigt och jag är medelpunkten!
Vi träffas på ett cafe får en prata ! Hon hade på sig en nästan genomskinlig skjorta, där man kunde ana sig ett par lagom stora bröst och en svart spetsbehå! Vi började dricka lite vin men det blev mer än lite efter en stund!. Ingen av oss hade tänkt på varandra på det sexuella hållet. Men efter en stund och ett par glas så kom vi in på vilka sex drömmar vi hade eller har..
Berättade att jag skulle vilja ha sex med en man och kvinna samtidigt. Då gick kvinnan i sällskapet till toa för att kissa och jag sa att doften av urin gör mig kåt. När hon kom tillbaka så satte hon sig bredvid mig och fick jag något av henne i min hand! Det var hennes blöta trosor, de var blöta i grenen av kiss och fittsaft. Och de luktade underbart! Ett par svarta hippster trosor med lite spets!
Hon hade dragit upp sin kjol och då såg jag kanten på hennes stayups!
Mannen iakttog oss med spänning, vad som skulle hända! La min hand på hennes benet och sakta smekte jag uppåt. Hon delade på sina ben så jag kunde fortsätt upp mot hennes kön. Kände könshåren på min handrygg och där fanns en riktig buske. Jag blev riktigt styv, det nästa sprängdes i min kuk.
Den håriga fitta ska jag bara slicka.
Under tiden hade mannen flyttat närmre mig och börja smeka mig utanpå gylfen. Han sa att han gillade det han kände. Som tur var hade jag ett par bylsiga byxor på mig, så han öppnade gylfen och smög in sin hand. Greppade tag i min kuk och började föra handen upp och ner.
Det hade kommit en rejäl försats på toppen av kuken, som han vispade runt med. Under tiden hade jag hittat hennes riktigt såsiga fitta. Mina fingrar var alldeles blöta av hennes saft.