Vad tänker ni på när ni onanerar

Då tänker jag på att jag är en liten knodd, och har 10-15 kvinnor (ålder ca 60-70) omkring mig. Vi är alla nakna både ute och inomhus och jag har ståpitt i princip hela tiden, vilket de njuter av att se...de säger ofta snälla saker om min hårda lilla snopp....saker som: "åh, så fint den står för oss kvinnor", och jag blir så stolt och glad av deras respons : )

Vi bastar ofta, och springer ner till vattnet för att svalka oss.....efter doppet så solar vi, och jag tittar på deras kroppar....deras mogna sköten ser så läckra ut....så himla spännande....och riktigt lyxigt att vara ensam pojk i det här nakna sällskapet, och veta att de gillar att jag tar för mig med mina nyfikna blickar...

De låter mig känna mig fram precis så mycket jag önskar.....jag tänker att de väntar på att jag ska bli så gammal att det börjar droppa förvätska ur min lille krigare....de väntar in mig....och att de tänker att "när han en dag är mogen och redo så ska det bli ordentligt med åka av :)

Det utspelar sig ca 1970-1985, så alla är så härligt håriga mellan benen.....solen gassar ständigt på oss medan vi alla fläker ut oss nakna på det stora trädäcket mellan bastun och sjön.......vissa har solstolar och andra ligger på en handduk....jag leker för mig själv.....och ibland låtsas vara upptagen med en serietidning, medan jag smygtittar på damerna....då kan de säga: "äsch, du behöver inte smygtitta på oss, bara titta så mycket du vill, vi blir bara glada av att du gillar det du ser" ;)

De har uteslutande normala till småmulliga kroppar (dvs, det jag gillar mest:) och ibland när jag går förbi så får jag en smekning över hela min kropp....och jag gör samma med dem.......

Sover gör vi alla tillsammans i en stor sal med madrasser som täcker hela golvets yta, och i mörkret ser jag händer och ibland även munnar som letar sig fram över de som ligger bredvid......samma med mig, ibland får jag en hand på snoppen, eller en mun som omsluter den........och jag gör samma med dem....någon älskar när jag suger på ett bröst, en annan vill bli smekt på klittan, och en och annan tänder även på att jag stoppar in hela handen i fittan....sagolik känsla att föra sin lilla hand fram och tillbaka i detta våtvarma "mysterium".....de lär helt enkelt upp mig till att bli en älskare de alla sedan får nytta av :)

Något jag gillar extra mycket, det är när någon av dem helt plötsligt börjar slicka mig i rumpan, och jag älskar även att göra det tillbaka : ) Favoriten är när en slickar en där bak, och en annan suger ens lilla stenhårda snopp (och dessa damer kan ju, härligt nog, hålla på hur länge som helst, då de ju bara är fantasifigurer:)

När de lagar mat sitter jag på golvet och drar i snoppen medan jag tittar rakt upp mellan deras ben....njuter av att jämföra deras skötens olika utseenden.....och de vet att jag tittar....något leende ibland, men oftast låtsas de inte om att jag tittar...låter mig hållas....några av dem savar rikligt av att ha mina blickar rakt upp och in mellan deras ben.......då känner jag att det är så häftigt att man kan ha den effekten på kvinns : ) (första inlägget här, efter att ha läst trådar under några månader...skoj att göra er sällskap....önskar er alla en härlig dag och kanske är det i onanins sköna tecken:)
 
Toppen