Vad tänker ni på när ni onanerar

German98

Aktiv medlem
Kön
Man
Vanligtvis när jag onanerar så tänker jag på saker som jag har upplevt i verkliga livet(Sexuellt) tex nån situation där någon kan ha sagt en vis sak vid ett sexuellt tillfälle. Igår när jag onanerade så tänkte jag på den gången då jag och några till personer satt och bastade i min kompis källare och två av dom i bastun var ett par och mannen säger till sin fru att hon ska runka av mig..Så hon tar tag i min lem och börjar att runka av mig.. från att min penis är slak tills att den växer och blir grövre och längre. Sedan fortsätter hon att runka av mig i någon minut tills jag säger till henne att nu får du sluta annars kommer jag eller så sa jag till henne att jag snart kommer att komma och då säger hon något i stil med ' kom då ' medan hon kollar mig rakt in i ögonen.

Kukbur69

Medlem
Jag brukar fantisera om att två eller tre tonårstjejer förnedrar mig verbalt och fysiskt. Välutvecklade tjejer i 15-16 årsåldern som lägger mig över knät och ger mig rejält med stryk, drar runt mig i koppel, sätter kukbur och humbler på mig och knullar mig i stjärten medan de andra skrattar åt mig.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Oftast minnen med äldre kvinnor.
Ett tag var jag fast på Linda Lust fått många sprut till hennes filmer, även om jag föredrar en buske mellan benen. Någon som ibland fortfarande kan var i fantasin och varit det länge sedan hon var fjortonår första gången jag såg henne är Pernilla Wahlgren.

Toppen