Vad tänker ni på när ni onanerar

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Självklart oftast sexuella tankar. Kan vara clip i från min Favoritsamling på xHamster eller någon spännande person jag haft i taxin på jobbet...

Den senaste tiden på en gammal klasskompis från Lund som helt Out-of-the-blue tog kontakt när han var i Stockholm på jobb häromåret. Jodå, han ville träffas och snacka lite. Kom hem till mej när jag var ensam hemma.
Han var med i Runkgruppen på högstadiet - där jag aldrig platsade som ordinarie. Var bara med en gång som reserv - som jag också skrivit novell om här på ona.
Skickade upp en testbalong med ett gammalt minne om en tjej i klassen från Balkan. På gympan bad vi ofta henne gå ner i brygga.... talade aldrig om för henne att vi mest ville titta på den fint behårade fittan genom gympatajtsen.
Han såg mest lite frågande och generad ut ocb trots att jag hade försats vågade jag inte sätta in stöten.
Vi har också chattat en del och det går att styra in honom på sexuella samtalsämnen, men han undviker att prata om sej själv eller att gå i dialog.
Jag är nyfiken på hans kuk, som sades vara rätt stor på högstadiet, men förmodligen tvingas inse att han inte är lika bi-nyfiken som jag är.

Ett tag till funkar framfantiserade samtal och träffar som inspiration för mej att runka till.

Last edited:
Toppen