D
Deleted member 71436
Gäst
Jag har alltid älskat min kuk! Klart den hade kunnat va längre och tjockare men utseendet överlag har jag inget att klaga på!
Precis! Man har inte många andra val....Man skall vara nöjd över det man har, handlar inte om storleken utan hur man använder den eller?
Finns det bildHelt nöjd själv, och min fru är har aldrig klagat på längd eller grovlek. Inte heller runkkompisar som jag haft.
Som stor porrkonsument tror man ju alltid att alla andra män har en kuk modell termos. Själv har jag en kuk i den lägre delen av vad dom är normalt vilket var jobbigt när jag var yngre (13 cm lång och 15 cm i omkrets).
Nu är jag så pass gammal (pensionär) att jag förlikat mig med mitt organ och är faktiskt riktigt nöjd med min kuk. En fördel av att inte ha en jätte-apparat är att jag blivit hyfsat bra på att tillfredsställa en kvinna med mina fingrar och min tunga.
Min erfarenhet är att det fokuseras för mycket på storleken vilket förstörde en hel del när jag var ung. Erotik och samliv är så mycket mer än storleken på kukar och bröst (även om jag nu har en stor förkärlek för stora bröst). Om man trivs tillsammans och har förtroende för varandra kan man ha ett fantastiskt sexliv även om man inte har den största kuken eller de största brösten.
Nu kommer det här låta konstigt för jag säger gång på gång att jag gillar storlek större. Men jag skulle inte säga att det alls är idealet för tjejer, utan det är nog mer idealet för vad killar TROR tjejer vill ha. En stor är fascinerande att titta på, det tycker nog de flesta tjejer. Men när det kommer till sängen så är nog alla nöjda om de får en hård kuk. Sen har alla fantasier och sådant man går igång på, men det innebär ju inte att de blir en norm eller ideal. Tror det är samma för oss tjejer när det gäller bröst, stora bröst kan ses som ett ideal för vi tror det är vad ALLA killar vill ha. Men när det kommer till kritan så gillar killar bröst punkt! Stora som små.Nu ska jag vara fullständigt uppriktig: jag är inte tillfreds med någon del av min kropp.
Kuken, ja den är för liten... spelar ingen roll att min fru säger att den är fantastisk och fin osv. Allt annat är också för dåligt, håret för tunt, skägget för yvigt, magen för tjock, och sådär kan man hålla på hur länge som helst... I perioder har detta lett till en massa tränande men det blir alltid samma resultat, axlarna blir inte tillräckligt breda och kroppslängden kan man ju inte alls göra något åt.
Jag förstår verkligen tjejer som får ätstörningar. Har ibland varit likadan själv, helt besatt av kosten (men vräker ändå i mig onyttigheter). Samtidigt som jag absolut inte bryr mig om andras utseende utan anser att det enbart är de inre kvalitéerna som räknas så är jag övertygad om att jag endast bedöms efter mitt yttre. Jag vet ju att det kanske inte riktigt stämmer men ändå...
Så här har det varit ända sedan jag var tonåring. Tror det började med idrotten, trots att man tränade som en galning så mötte man alltid motståndare som var större, starkare, bättre på alla sätt... Och man kunde aldrig vara riktigt nöjd. Inte ens om man vann.
Min kuk har gett mig många underbara, för att inte säga helt fantastiska upplevelser genom åren. Ingen, vare sig kvinna eller man, har heller klagat. Tvärtom har flera sagt "skönt med någon som inte är onödigt stor" och ännu fler har påpekat att det då blir lättare att ta den långt ner i halsen, enklare med analt, etc, etc osv men i bakgrunden till ett sådant resonemang är ju att "stor", vad nu det är, trots allt är idealet.