Oj det var inte många .., du har ju rätt tycker jag53 visningar och inte fler svar......skrämmande.
Hejsan.Tycker det är dags att man sätter ner foten vad gäller alla trådar där det antyds mer eller mindre om incest och och sex med unga.Oavsett fantasier eller inte så hör det ej hit,det ska inte finnas överhuvudtaget.Vill gärna se och höra svar i denna fråga.
Allt sånt ska bort! Vi är dock helt beroende av att ni som ser sådant anmäler det till oss moderater.Hejsan.Tycker det är dags att man sätter ner foten vad gäller alla trådar där det antyds mer eller mindre om incest och och sex med unga.Oavsett fantasier eller inte så hör det ej hit,det ska inte finnas överhuvudtaget.Vill gärna se och höra svar i denna fråga.
Det är direkt avtändande med tanken på att jag delar forum med pedofiler. Håll sådant för er själva och låt aldrig någon veta, tack!Hejsan.Tycker det är dags att man sätter ner foten vad gäller alla trådar där det antyds mer eller mindre om incest och och sex med unga.Oavsett fantasier eller inte så hör det ej hit,det ska inte finnas överhuvudtaget.Vill gärna se och höra svar i denna fråga.
Håller med fullständigt!!Hejsan.Tycker det är dags att man sätter ner foten vad gäller alla trådar där det antyds mer eller mindre om incest och och sex med unga.Oavsett fantasier eller inte så hör det ej hit,det ska inte finnas överhuvudtaget.Vill gärna se och höra svar i denna fråga.
Ärligt... Hur ofta tror du incest förekommer mellan vuxna människor..?Så, varför blandas incest ihop med pedofili?
Vidare undrar jag om detta nu öppnar för att vi alla kan klaga på det vi inte gillar?
Skall vi ha trådar om allt vi inte tycker om?
Vilket "allt"skall anmälas?Allt sånt ska bort! Vi är dock helt beroende av att ni som ser sådant anmäler det till oss moderater.
Jag har ingen aning. Men orden betyder olika saker av en anledning. Allt annat är i ditt huvud.Ärligt... Hur ofta tror du incest förekommer mellan vuxna människor..?
Jag vet att betyder olika saker. Jag tror till skillnad från dig att det är ovanligt med vuxna som ägnar sig åt incest.Jag har ingen aning. Men orden betyder olika saker av en anledning. Allt annat är i ditt huvud.
Toppen att du reagerar! Många har problem med samtycke.Bra med ett upprop, för att provocera fram lite eftertanke. Vi är många vuxna här, som ibland vill ha seriösa samtal om vår kåthet. Samtidigt kunna flippa ut i fantasier och surfa på varandras positiva energi och hejarop!
För mej går följande fett bort:
• utnyttja beroendeställning (berusade, makt.....)
• utnyttja värnlösa (djur, barn, åldringar....)
• påklädda män som springer runt med videokamera och kommenderar avklädda tjejer
Mycket mer uppkåtande med jämnspelta lekar
Men, det är ju bara vad jag tycker.....
De blandas ihop som oacceptabla.Så, varför blandas incest ihop med pedofili?
Vidare undrar jag om detta nu öppnar för att vi alla kan klaga på det vi inte gillar?
Skall vi ha trådar om allt vi inte tycker om?