Vad tycker ni om att det antyds att man söker incest och sex med unga?

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Hejsan.Tycker det är dags att man sätter ner foten vad gäller alla trådar där det antyds mer eller mindre om incest och och sex med unga.Oavsett fantasier eller inte så hör det ej hit,det ska inte finnas överhuvudtaget.Vill gärna se och höra svar i denna fråga.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Hejsan.Tycker det är dags att man sätter ner foten vad gäller alla trådar där det antyds mer eller mindre om incest och och sex med unga.Oavsett fantasier eller inte så hör det ej hit,det ska inte finnas överhuvudtaget.Vill gärna se och höra svar i denna fråga.

Bra med ett upprop, för att provocera fram lite eftertanke. Vi är många vuxna här, som ibland vill ha seriösa samtal om vår kåthet. Samtidigt kunna flippa ut i fantasier och surfa på varandras positiva energi och hejarop!

För mej går följande fett bort:
• utnyttja beroendeställning (berusade, makt.....)
• utnyttja värnlösa (djur, barn, åldringar....)
• påklädda män som springer runt med videokamera och kommenderar avklädda tjejer

Mycket mer uppkåtande med jämnspelta lekar

Men, det är ju bara vad jag tycker.....

Last edited:

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Allt sånt ska bort! Vi är dock helt beroende av att ni som ser sådant anmäler det till oss moderater.

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
Det är direkt avtändande med tanken på att jag delar forum med pedofiler. Håll sådant för er själva och låt aldrig någon veta, tack!

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med fullständigt!!
Gäller äver sexchattar jag är inne på. Alldeles för många nicname på teman som antyder sån skit.

gmannen

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med till 100%!
Sånt som är olagligt hör definitivt inte hemma här. Eller någon annanstans heller.
Och de som söker sig hit för att få utlopp för sådana böjelser eller hitta likasinnade borde hellre söka hjälp.

Hård

Medlem
Kön
Man
Så, varför blandas incest ihop med pedofili?
Vidare undrar jag om detta nu öppnar för att vi alla kan klaga på det vi inte gillar?
Skall vi ha trådar om allt vi inte tycker om?

JLoob

Välbekant medlem
Ålder
60
Kön
Man
Vidare undrar jag om detta nu öppnar för att vi alla kan klaga på det vi inte gillar?
Ärligt... Hur ofta tror du incest förekommer mellan vuxna människor..?

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Bra med ett upprop, för att provocera fram lite eftertanke. Vi är många vuxna här, som ibland vill ha seriösa samtal om vår kåthet. Samtidigt kunna flippa ut i fantasier och surfa på varandras positiva energi och hejarop!

För mej går följande fett bort:
• utnyttja beroendeställning (berusade, makt.....)
• utnyttja värnlösa (djur, barn, åldringar....)
• påklädda män som springer runt med videokamera och kommenderar avklädda tjejer

Mycket mer uppkåtande med jämnspelta lekar

Men, det är ju bara vad jag tycker.....
Toppen att du reagerar! Många har problem med samtycke.

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
De blandas ihop som oacceptabla.
Man måste sätta ned foten mot det oacceptabla, men det är naturligtvis skillnad mellan vad som är helt oacceptabelt och vad som jag inte tycker om men måste tolerera att andra gör i samtycke.

Toppen