Drömmen att få slicka o suga ut sperman ur röven på den som sitter på huk över ens ansikte och ger ens kuk behandling samtidigt.Slicka rent en spermafylld fitta och en kladdig kuk. Smaskens va gott. Jag vill
Om det är en snygg tjej såDrömmen att få slicka o suga ut sperman ur röven på den som sitter på huk över ens ansikte och ger ens kuk behandling samtidigt.
Ja, det är både beröm och belöning att han kommer i min mun eller i ansiktet. Hans kåthet, stön och intensitet är enormt sexigt.Jag älskar sperma, det är ju belöning för att jag suger kuk bra.
Älskar känslan av att få sperma i min mun. Älskar smaken, konsistensen. Tycker det är gott.
Det låter riktigt rutineratSperma kan ibland vara helt fantastisk, att efter skönt sex få denna härliga belöning smaka på den svälja den eller även leka med den. Jag tar den vart som, jag tackar inte nej till ett bra sprut.
Låter underbartMin sambo får väldigt lätt minnesluckor när hon är berusad, då brukar ja passa på satt först ta henne bakifrån och spruta mellan hennes skinkor så de rinner ner över musen och sen slicka i mig de! Hon minns ju inte de ändå; annars får ja komma på brösten eller på magen!
Vill du inte kyssa henne ens om det är din egen sperma hon haft i munnen?Hänt att en kvinna suger av mig men när jag kommer får jag kanske spruta över brösten eller magen. Sedan när man sprutat klart blir man slickad ren. Hänt flera gånger men jag skulle inte vilja kyssa en kvinna som just haft munnen full med sperma.