Vad tycker ni om sperma & var vill du ha satsen?

Man 1972

Medlem
Kön
Man
Jag har sugaret kuk men jag har aldrig tagit någon annan man sperma i munnen. Men på sista tiden har jag blivit mer nyfiken på det.

Granny

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Jag föredrar helt klart att få det i min fitta eller över mina bröst.
Dock har jag på senare år börjat uppskatta mer och mer att ta det i munnen. Första gångerna spottade jag ut det men numer sväljer jag, i alla fall det mesta.

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Dock har jag på senare år börjat uppskatta mer och mer att ta det i munnen. Första gångerna spottade jag ut det men numer sväljer jag, i alla fall det mesta.
skulle du vilja ta emot sperma i munnen av en kåt 48 åring ?

astryer

Välbekant medlem
Ålder
57
Kön
Man
Klart skönast att spruta i fittan. :love:

calle34

Medlem
Skulle vilja se dej komma kyssa dej samtidigt hade varit så skönt

Robin86

Ny medlem
Kön
Man
Det handlar mycket om vad tjejen gillar för mig: tänder hon på sprut i ansiktet t ex så är det riktigt sexigt att leverera. Bland de bästa sexminnen jag har är när jag sprutade en tjej som vanligt vaginalt, och sen pullade hennes klitta och penetrerade hennes spermafyllda vagina med fingrarna. Gött kladdigt och vi båda uppskattade det mycket! Många tjejer har tyckt väldigt mycket om att suga på min kuk, och även svälja sperman.

Om jag hade ett sista sprut i livet skulle det vara i en riktigt fin kvinnostjärt, efter att ha fått henne att komma med mun och fingrar

Couple7075

Medlem
Kön
Man
Fick nyligen ett skönt sprut i fruns mun. Det blev så mycket så hon var tvungen att spotta ut en del.
I ett tidigare tillfälligt förhållande med en 10 år äldre kvinna, sög och svalde hon hela satsen ett par gånger. Hon sa däremot till mig efter första gången, att jag måste säga till när jag kom eftersom det blev för mycket på en gång att hinna svälja utan att vara förberedd. Men underbart när tjejen sväljer! :giggle:
Annars tycker min fru om att jag sprutar på hennes rumpa, eller i musen. Men det rinner ut ur musen hela natten om man inte torkar, så bäst att spruta i på morgonen eller dagen och utanpå på kvällen.

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
En nyknullad fitta där säden sipprar ut är en upphetsande syn,likväl när säden rinner längs stjärtskåran mmmm.Men att bröstknulla och sen spruta över bröst och ansikte och sen få den rensugen WOW

Toppen