Vad tycker ni om sperma & var vill du ha satsen?

Jag gillar att bli sprutad i munnen och ansiktet och över t-skirt när jag är ute och cruisar, så porrigt att sätta sig i bilen igen med någon främlings sats över tröjan.

Ogillar smaken av sperma men blir otroligt kåt att bli uppmuntrad/tvingad till att svälja. Bara tanken på de ggr jag haft en gubbkuk i munnen och fått en fast hand i nacken när det var dags att spruta så jag inte ska dra mig undan får mig att styvna. Även de ggr sambon gett mig en kyss efter att hon sugit mig till sprut eller när hon har sagt åt mig att slicka henne ren efter jag sprutat i henne får mig att styvna fort igen. ;)

Att komma själv så föredrar jag creampie sen om det är anal/oral/vaginal creampie spelar mindre roll. :p
Ja det är så sjukt upphetsande att få handen i nacken och inte kunna ta sig loss

Kukbur69

Aktiv medlem
Jag tycker om att just leka att man försöker komma loss men två starka händer greppar mitt huvud och fyller min kuksugarmun med sperma. Annars är det rätt förnedrande också att göra som en shemale gjorde en gång. Jag sög lydigt och ivrigt varpå hon, sittande på mitt bröst, tog ut kuken och sädade ned hela ansiktet på mig. Efter det skickade hon iväg mig till butiken tvärs över gatan för att köpa cigg till henne, hon tillät mig inte att torka eller tvätta mig så jag gick dit med ansiktet och skägget fullt med sperma. Tjejen i kassan stirrade rätt mycket på mig där jag stod och skämdes, men jösses vad kåt jag blev av att känna mig som en utsatt liten spermaslyna..

jacafo

Aktiv medlem
Kön
Man
Brukar slicka min egen. Smakar gott. Nästan som ostron. Lite salt. Har ännu inte fått sprut från någon annan i munnen. Längtar.

Toppen