Var hittar man seriösa likasinnande?

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har träffat några från BC, det har varit mest runkande, men det har förekommit kuksugning också.
Känns som att det är helt outömligt med villiga till sug och runk där, men jag avböjer de flesta inviterna.
Det ska kännas rätt och om någon skriver Öh, du, ska vi knulla så ryker han direkt.:)

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Har positiva erfarenheter av både klubb6 och bodycontact. Kan man föra ett vettigt samtal utan att vara desperat påstridig finns det goda chanser. Bra bilder hjälper också.

Ja desperata killar är aldrig en bra grej. Ännu värre är det när de är passiva och desperata, och aldrig kan säga vafan de vill ha ut av en träff.

Hur många gånger har man inte haft den här konversationen...:

”Tja läget? :)
”Bra...”
”Härligt... snygg bild btw...”
”......Använd mig, knulla mig som du vill, gör vad du vill..”
”Uhm... ok. Men vad gillar du då?”,
”Vad än du gillar...”.
”Ah, well... Ok jag gillar när båda är riktigt kåta och verkligen bjuder till och tar initiativ. ;)
****lång tystnad***
”Knulla min röv tills den blöder...”
”Njaaa inte min grej tyvärr.”
”När ska jag komma? Betalar du taxin?”
”Nä tyvärr blir inget med det. Ha det.
”Säg vart du bor så kommer jag med en gång. Knulla mig tills jag blöder...”
”Skulle inte tro det ... *block*

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja desperata killar är aldrig en bra grej. Ännu värre är det när de är passiva och desperata, och aldrig kan säga vafan de vill ha ut av en träff.

Hur många gånger har man inte haft den här konversationen...:

”Tja läget? :)
”Bra...”
”Härligt... snygg bild btw...”
”......Använd mig, knulla mig som du vill, gör vad du vill..”
”Uhm... ok. Men vad gillar du då?”,
”Vad än du gillar...”.
”Ah, well... Ok jag gillar när båda är riktigt kåta och verkligen bjuder till och tar initiativ. ;)
****lång tystnad***
”Knulla min röv tills den blöder...”
”Njaaa inte min grej tyvärr.”
”När ska jag komma? Betalar du taxin?”
”Nä tyvärr blir inget med det. Ha det.
”Säg vart du bor så kommer jag med en gång. Knulla mig tills jag blöder...”
”Skulle inte tro det ... *block*

Lol. Min erfarenhet, numera främst från Bodycontact, är att det börjar med ett mess av typen "Snygg kuk!" och fortsätter med "Detsamma!" varefter framkommer att den andre vill agera passiv med mig vilket jag inte alls är road av; jag föredrar mer jämbördig sexuell kontakt än denna sortens stelbent rollspel. En annan trist variant som erbjuds inkluderar anonymitet i kombination med gloryholes eller ögonbindlar: "Jag ligger i farstun med ögonbindel och ytterdörren är olåst." Här finns betydande risk att det filmas i smyg och att hela akten hamnar på någon porrsida.

När jag började nätdejta för tjugo år sedan var allt väsentligen annorlunda så jag antar att det går trender i vad folk får för sig att de vill göra i sängen. Det har blivit något nästan tvångsmässigt över detta med aktiv/passivgrejen och kritiserar man det får man hela den här lättkränkta pkbiten över sig. Misstänker att flertalet som häckar på kontaktsidor idag inte primärt är nyfikna och kåta utan snarare inte alls mår något vidare och använder sex som bedövningsmedel.

Det var mycket roligare förr när man stämde träff typ vid en tbaneentré och gick hem till honom eller mig, satt och pratade en stund över något drickbart och spanade in bulor för att sedan prova sig fram. Det som kunde förstöra detta upplägg var att tycke inte uppstod. Några ggr hände det - i början 2000-talet - att jag blev dissad av modebögar för att jag var långhårig eller t o m för att min skinnjacka inte var av senaste snittet. Allt var inte bättre förr men det var som sagt annorlunda.

Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har träffat några från BC, det har varit mest runkande, men det har förekommit kuksugning också.
Känns som att det är helt outömligt med villiga till sug och runk där, men jag avböjer de flesta inviterna.
Det ska kännas rätt och om någon skriver Öh, du, ska vi knulla så ryker han direkt.:)

Det är svårt att hitta någon att runka med tycker jag och de flesta är passiva såtillvida att de vill suga men skriver man att man vill suga dem också upphör kontakten. 69:an är helt ute känns det som.

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Det är svårt att hitta någon att runka med tycker jag och de flesta är passiva såtillvida att de vill suga men skriver man att man vill suga dem också upphör kontakten. 69:an är helt ute känns det som.
Jag tycker nog att 69:an är det optimala om man gillar att se, känna, runka och suga samtidigt som man får samma behandling själv, har bara varit med om det en gång med en kille och det var min bästa Bi-meeting om man säger så.

Last edited:

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Lol. Min erfarenhet, numera främst från Bodycontact, är att det börjar med ett mess av typen "Snygg kuk!" och fortsätter med "Detsamma!" varefter framkommer att den andre vill agera passiv med mig vilket jag inte alls är road av; jag föredrar mer jämbördig sexuell kontakt än denna sortens stelbent rollspel. En annan trist variant som erbjuds inkluderar anonymitet i kombination med gloryholes eller ögonbindlar: "Jag ligger i farstun med ögonbindel och ytterdörren är olåst." Här finns betydande risk att det filmas i smyg och att hela akten hamnar på någon porrsida.

När jag började nätdejta för tjugo år sedan var allt väsentligen annorlunda så jag antar att det går trender i vad folk får för sig att de vill göra i sängen. Det har blivit något nästan tvångsmässigt över detta med aktiv/passivgrejen och kritiserar man det får man hela den här lättkränkta pkbiten över sig. Misstänker att flertalet som häckar på kontaktsidor idag inte primärt är nyfikna och kåta utan snarare inte alls mår något vidare och använder sex som bedövningsmedel.

Det var mycket roligare förr när man stämde träff typ vid en tbaneentré och gick hem till honom eller mig, satt och pratade en stund över något drickbart och spanade in bulor för att sedan prova sig fram. Det som kunde förstöra detta upplägg var att tycke inte uppstod. Några ggr hände det - i början 2000-talet - att jag blev dissad av modebögar för att jag var långhårig eller t o m för att min skinnjacka inte var av senaste snittet. Allt var inte bättre förr men det var som sagt annorlunda.

Ögonbindlar och annan form av extrem anonymitet... låter konstigt tycker jag. Att nån kan vara så rädd att bli identifierad att de inte ens låter sin sexpartner se vem de är...
Gloryhole låter rätt häftigt, även om jag inte testat det. Det ligger ändå nåt intimt i att bara fokusera på kuken och rösten.

Det är därför jag hellre använder bög-appar. Jag svarar aldrig på chatt från nån som inte har en öppen face-pic som alla kan se. De ska helst även visa ålder och ha en nice presentation över sina intressen och så. Har haft väldigt lyckade träffar på det sättet och träffade dessutom min poly-pv där. :)

Jag tror vi alla är överens att den lättkränkta pk-maffian har haft sina 15 år i rampljuset. Intåget av sociala medier gjorde folk lite galna och överkänsliga. De fick en överdos av information om vad andra tycker och tänker utan att ha tillräckligt ”tjock hud” för att kunna hantera det. Nu börjar nu det rätta till sig sakta men säkert.

Last edited:

Levis

Välbekant medlem
Kön
Man
Har också träffat några trevliga på BC både ett skönt par och några sköna killar med..

Tror jag har träffat endast tre via BC: en svart kille (2014), en helt ok snubbe norrifrån som jag träffade några ggr innan han återvände (2015) och en iofs påtagligt välutrustad men trist, bacillrädd snubbe (2017).

Nuförtiden är det bara passiva som söker kontakt vilka jag dissar eftersom jag gillar att ge och ta, typ 69:an.

Toppen