Var sprutar ni helst?

  • Thread starter Deleted member 71883
  • Startdatum

doven

Välbekant medlem
Kön
Man
Som oralsexälskare är det skönast att spruta i munnen under pågående avsugning som helst ska fortsätta utan avbrott tills kuken är helt slak.
Nästan samma njutning ger det att spruta djupt i fittan, särskilt om partnern fortsätter rida kuken tills den är slak och glider ur.
Rent visuellt är det skönast att se sin kuk leverera en rejäl laddning sperma över mun och ansikte, men det ger absolut inte samma fysiska njutning.
 

Reborn

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Svårt att välja;)
Men skulle nog säga att fittan alltid funkar och är skönt, sen munnen och då kan det vara allt i munnen och sen att hon sväljer eller vi delar. Sen är mun i ansiktet ner över brösten också porrigt o härligt.
Över fittan o magen samt brösten är såklart härligt.
Bakifrån o dra ut den, spruta över rumpa o rygg o så det rinner mellan skinkorna.
Gillar hon analt, då sprutat jag gärna djupt i rumpan.
För mig är det humör o situation som avgör.
Men som sagt, fitta o mun funkar alltid i alla lägen
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Helst inne i fittan på en kvinna, munnen om kvinnan vill men blir oftast att kvinnan kan suga man att när sprutet kommer oftast på magen eller över brösten. Själv runkar jag traditionellt med vänsterhanden trots att jag är högerhänt. Kanske har att göra att man haft något hjälpmedel i högerhanden,
I många porrfilmer runkar mannen ut satsen och sprutar över kvinnan. Det flesta kvinnor jag varit med klarar det bra själva att få mig att spruta. Speciellt äldre kvinnor som en flickväns mormor i hennes bastu.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Svårt att välja;)
Men skulle nog säga att fittan alltid funkar och är skönt, sen munnen och då kan det vara allt i munnen och sen att hon sväljer eller vi delar. Sen är mun i ansiktet ner över brösten också porrigt o härligt.
Över fittan o magen samt brösten är såklart härligt.
Bakifrån o dra ut den, spruta över rumpa o rygg o så det rinner mellan skinkorna.
Gillar hon analt, då sprutat jag gärna djupt i rumpan.
För mig är det humör o situation som avgör.
Men som sagt, fitta o mun funkar alltid i alla lägen
Du vet vad jag gillar :love:
 

acejordan

Aktiv medlem
Kön
Man
Svårt att välja;)
Men skulle nog säga att fittan alltid funkar och är skönt, sen munnen och då kan det vara allt i munnen och sen att hon sväljer eller vi delar. Sen är mun i ansiktet ner över brösten också porrigt o härligt.
Över fittan o magen samt brösten är såklart härligt.
Bakifrån o dra ut den, spruta över rumpa o rygg o så det rinner mellan skinkorna.
Gillar hon analt, då sprutat jag gärna djupt i rumpan.
För mig är det humör o situation som avgör.
Men som sagt, fitta o mun funkar alltid i alla lägen
håller med dig helt där!
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Det ultimata för mig hade varit att spruta en enorm sats i någons fru/flickvän för att sedan se mannen slicka rent det!
Typ att jag ligger i en 69:a med hustrun och du knullar henne i fittan med din härliga kuk tills du kommer med en rejäl sats? Sen slickar jag hennes fittsafter som är blandat med din sperma? Det låter väldigt skönt.
 

VSOP

Medlem
Kön
Man
Ett vackert ansiktssprut är det bästa. En utsträckt tunga och en glad mun som längtar efter sin belöning är det bästa som finns att spruta över.
Det enda som är ännu bättre är fler kåta män som sprutar samtidigt!
 

calle34

Medlem
Vart sprutar ni helst?
var ihop med en tjej som alltid ville ha satsen i rumpan när vi knullade röv . jävligt att bara trycka in hela kuken i hennes rövhål bara pumpa långa drag . men även när man blir av sugen och hon bara håller kuken kvar i munnen och det bara pumpar ut sperma och hon gör inte en min . bara tar tag i hennes huvud och pressar in kuken i bott
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta med spruta i munnen på en kvinna.
De flesta jag varit med som suger vill inte ha satsen i munnen. När man sprutat kan de slicka en ren en kvinna sade att hon gillade den söta smaken av hennes safter blandad med min salta sperma.
Att hon smakade lite sött kan jag hålla med om men har aldrig och vill inte smaka på min egen sperma.
 
Toppen