VARFÖR onanerar du?

N

nyfiken20

Gäst
Är ju så jädrans skönt o så underbart när man lägger en skön sats på sig
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag onanerar för att jag älskar sammandragningarna runt min kuk/pung/anal och att se sperman spruta. Det är åxo underbart efteråt, lugnt och stilla. Sex är fantastiskt :)
 

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Fortsätter denna (gamla tråd) igen

Runkar ofta för jag tycker jag behöver det och känner hur man blir så skönt avslappnad efteråt. Har väl alltid känt att jag vill smeka kuken och det har blivit så ofta numera att det är ett slags beroende.
…. Men framförallt sen är det ju att man kan ha sett eller hört något som gjort en kåt, någon berättar nåt som de har gjort eller varit med om, kontakter är skönt viktiga att ha. Speciellt onanikompisar ;)
 

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Uteslutande funkar jag för att det är skönt.
Men också bara för att jag kan och låta fantasierna skena fritt.
Det är ju givetvis även avslappnande och dämpande om man har oro, rastlöshet eller liknande i kroppen.

Dock har jag fått en dålig ovana att runka flera gånger om dagen och njuta av alla sköna edges, försats och smaskiga för sprut och skippar ofta själva klimax med sprutet bara för att det är så härligt att gå omkring som i ett kåt-rus.. men nu har jag bestämt mig för att ändra på det och komma minst en gång om dagen oavsett vart, hur eller när.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det är skönt har man lite tid över så kan det vara en bra sak. Annars är det ofta på kvällen naken i sängen sover bättre kan även vara slags förspel om man har en kvinna bredvid sig.
Sedan ibland vet inte varför blir bara kåt.
Vissa kvinnor kan också få den att styvna.
 

WestCoastMan

Välbekant medlem
Av många anledningar, skönt att vara kåt med en hård kuk. Sprutet är så härligt när jag kommer stötvis. Inte minst för att jag är skönt avslappnad efteråt.
Runka tillsammans med någon irl är också så mycket skönare.
 
Last edited:

RunkGubbe

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja det är ju därför jag också runkar så ofta … blir skönt avslappnad… härligt sen att sakta smeka och känna pirret igen
 
Toppen