[?] Bara undrar eller blir jag totaldissad? 8)
SuperLasse Aktiv medlem Ålder 51 Kön Man 9 januari 2008 #2 Tror det är en inställning i servern.. det ser ut som man är online fast man loggat ut.. lite knäppt...
Tror det är en inställning i servern.. det ser ut som man är online fast man loggat ut.. lite knäppt...
K kåt toffe Ny medlem Kön Man 9 januari 2008 #5 är inte bara du som blir dissad, verkar som om alla vill va tysta.
challe Moderator Staff Member Kön Man 9 januari 2008 #6 Det buggar lite efter flytten. Tekniska avdelningen jobbar på det. /Ch - Moderator
mrDallas Ny medlem Kön Man 9 januari 2008 #7 Yo all wankas! Nu ska det vara fixat. Jag kan gå in på detaljer men varför bry sig. Säg till om något annat buggar så här efter flytt. Cheers!
Yo all wankas! Nu ska det vara fixat. Jag kan gå in på detaljer men varför bry sig. Säg till om något annat buggar så här efter flytt. Cheers!
hellabellan Medlem Kön Man 10 januari 2008 #8 Yo all wankas! Nu ska det vara fixat. Jag kan gå in på detaljer men varför bry sig. Säg till om något annat buggar så här efter flytt. Cheers! Klicka för att expandera... ---------- Funkar fint här, Thanx
Yo all wankas! Nu ska det vara fixat. Jag kan gå in på detaljer men varför bry sig. Säg till om något annat buggar så här efter flytt. Cheers! Klicka för att expandera... ---------- Funkar fint här, Thanx