Så spännande diskussioner!
No1: Älskar man någon är det helt ovidkommande angående storlek och ’material’ på bysten. Där är nog de flesta helt överens, och kärleken övervinner ju allt, så man får nog sätta detta lite i perspektiv tycker jag.
Men. Om vi nu begränsar oss till just enbart bröst, utan någon relation till personen de sitter på och enbart som en sexig kroppsdel, så har såklart olika män och kvinnor olika preferenser.
Själv går jag igång rejält på stora bröst, och gör man det så finns också chansen att man gillar stora silikonbröst. Jag gillar båda och har också erfarenhet från kvinnor med båda sorter. Det är två olika saker till att börja med. Stora silikonbröst och stora naturliga bröst ter sig ganska olika. Den som säger att silikonbröst känns ’onaturliga’ har nog mest bara tittat på bilder. Kanske ser de onaturliga ut jämfört med ’naturliga’, men jag skulle inte beskriva dem så. Det är som att säga att en smal person känns onaturlig jämfört med någon med lite extra kilon. Vidare så känns naturligt stora bröst rätt olika på olika kvinnor, precis som att hålla handen med olika människor känns lite på olika sätt. Så är det med silikonbröst också. Inte onaturliga utan annorlunda, på ett bra sätt, men inte nödvändigtvis bättre sätt.
Ja, det var en liten åsikt från en tuttälskare.
Tänkte inte ge mig in på moderna kroppsideal och vems ansvar den utvecklingen är. Men har ni också reagerat på att allt verkar handla om stora rumpor nu för tiden? Kanske är silikonbrösten ute och nu är det silikonrumpa som gäller???