Vart är alla tjejer??

Runko

Medlem
Kön
Man
Vart har alla tjejer tagit vägen på den här sidan egentligen?? Tycker att sidan är för mansdominerande. Man vill ju gärna se en och annan tjej sticka in huvudet i ens gästbok eller krypin och plita ner en kåt hälsning eller några valfria rader.

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Du tycker inte just när det handlar om sex är väldigt mansdominerat överallt?;)
men jag håller med dig helt klart är det trevligare om det vore fler tjejer som var aktiva här men vi har ju några iallafall.:)

Ni tjejer som är här kanske kan göra smygreklam för andra tjejer så forumet får sig ett litet uppsving på den sidan:cool:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du tycker inte just när det handlar om sex är väldigt mansdominerat överallt?;)
men jag håller med dig helt klart är det trevligare om det vore fler tjejer som var aktiva här men vi har ju några iallafall.:)

Ni tjejer som är här kanske kan göra smygreklam för andra tjejer så forumet får sig ett litet uppsving på den sidan:cool:

Jag gillar när både tjejer och killar är aktiva:);) Just nu, när jag skriver det här inlägget, är det 11 online. Det kan ju verka lite... Men om alla 11 var aktiva så skulle det innebära... Oj nu blev det 13 online:)

Min poäng är att det är vi medlemmar som gör forumet till en skön mötesplats, oavsett vilket kön vi har.;):love::love:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Nu är det 27 online! Undrar om det bara är tjejer som inte är aktiva;):love:

Dexter

Medlem
Kön
Man
Det värsta är ju de som uppger sig vara tjejer men som när de skriver helt uppenbart lär vara killar. Och nej, kommer inte säga några namn :)

SteffeRobot

Ny medlem
Kön
Man
Det värsta är ju de som uppger sig vara tjejer men som när de skriver helt uppenbart lär vara killar. Och nej, kommer inte säga några namn :)

Jamen då gör jag det, börja på listan av "tjejer" som egentligen är killar (el gubbar):

Linda Särö, Indira, Anna_6446.

Några fler?

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Det kanske inte är så trevligt att hänga ut personer här, man kan ju missta sig ibland och då är det ju inte så trevligt...

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Det kanske inte är så trevligt att hänga ut personer här, man kan ju missta sig ibland och då är det ju inte så trevligt...

Jag håller med helt och hållet. Den enda anledningen till att inläggen ovan, från SteffeRobot, inte är raderade är att de han nämner inte har varit inloggade på väldigt länge.

/Snäckan

Annars brukar det slå tillbaka på den som felaktigt anklagar någon. Vi hade ju en medlem som trodde att skeda var en kille:D:D

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Jag håller med helt och hållet. Den enda anledningen till att inläggen ovan, från SteffeRobot, inte är raderade är att de han nämner inte har varit inloggade på väldigt länge.

/Snäckan

Annars brukar det slå tillbaka på den som felaktigt anklagar någon. Vi hade ju en medlem som trodde att skeda var en kille:D:D

ujuj... då har jag misstagit mig om Skeda är kille....

jag är kille by the way!

Toppen