När tillfälle ges, det vill säga överallt
. Mina mest minnesvärda runk:
- Som ung hos min kompis i soffan medan hans mamma gjorde friskis och svettis framför tv:n i bara tunn t-shirt och trosor. Handen innanför kalsongen och runkade.
- Öppnat bastudörren lite lite och runkade åt morsans kompis som satt precis i perfekt synfält. Tyvärr såg jag inte upp i fittan så mycket men hon hade väldigt fina bröst. Sprutade på väggen och smög sedan iväg.
- Var på besök hos ett par och tjejen var gravid i 8:e månaden. Deras dörr till dusch/toalett hade en glipa i nederkant så jag smygtittade på henne när hon duschade. Väldigt porrigt med gravidmagen och rakad fitta och stora bröst.
- Väldigt ung vaknade jag där vi var flera ungdomar i samma rum. Kompisens syster hade sparkat av sig täcket och hade inga trosor så jag såg rakt på fittan där hon låg i sängen och jag på en madrass bredvid. Blev två snabba runk till det.
- Ute i en hage på landet där det på ena sidan av ett stängsel stod ett sto som löpte (alltså var kåt) och på andra sidan stod en hingst med stenhård kuk framme. Han kom bara åt att lukta i närheten av fittan men det räcker tydligen eftersom han var så kåt och det kom försats i droppar hela tiden. Det var häftigt att se så jag drog fram kuken och runkade till sprut
.
- På bussen från jobbet mitt i sommaren en gång. Satt en väldigt sexig tjej snett framför mig och jag var jättekåt så kunde bara inte låta bli att runka. Hon såg inget och ingen av SL:s kameror på bussen var nära nog att se det. Sprutade inte för jag ville inte kladda ner i bussen...
Samt på nakenbad, jobbet, porrbutiker mm mm