Kåtsmurfen
Aktiv medlem
- Kön
- Man
Där hon eller han vill ha satsen..
Det är år 2014, och är nyfiken på hur det ser ut i våra svenska hem när det kommer till sex. Är det fortfarande som så att det är vanligt Svensson sex som är vanligast, där samlaget avslutas i kvinnan efter 10 minuter i missionären, eller är det vanligare idag att man kör lite mer kinky sex med flertalet positioner, kanske också analt, och att mannens utlösning ses vara något man som tjej förväntas svälja, få över ansiktet och så vidare.
Så därför skapade jag denna lilla poll om just vart ni vill spruta eller blir sprutad på/i.
Hoppas jag gjort bra alternativ, och att ni svarar ÄRLIGT
Låter skönt. Helt i min smak.Jag och min brud har lite mer halvrått sex . Jag har ofta problem med ryggen då jag haft både diskbråck och har nått reumatiskt åxå så det blir ingen akrobatik. Men knullar på henne hårt bakifrån i sängen eller i fotöljen. Kan även knulla på henne mot diskbänken eller ute i skogen. Älskar utesex i solen och jag är en ansiktssprutare. Avslutar alltid med en runk uppi fejan på henne och sprutar av .
Jag och min brud har lite mer halvrått sex . Jag har ofta problem med ryggen då jag haft både diskbråck och har nått reumatiskt åxå så det blir ingen akrobatik. Men knullar på henne hårt bakifrån i sängen eller i fotöljen. Kan även knulla på henne mot diskbänken eller ute i skogen. Älskar utesex i solen och jag är en ansiktssprutare. Avslutar alltid med en runk uppi fejan på henne och sprutar av .
håller medTycker det är klart skönast att komma i henne med den våta varma fittan kramande om kuken.
Man förändras ständigt verkar det som.... Favoriten all time är numera att sitta på knä under och ta emot i ansiktet, eller ligga på rygg med partnern ståendes över ansiktet. Det perspektivet är verkligen helt underbart, men kan ha att göra med min undergivenhet också
Antagligen pga att jag gått från ett - ofrivilligt - vaniljäktenskap till ett - önskat - porrigt, vågat, sexigt, gränsprovande förhållandeIntressant att du ändrat dig. Har du någon aning om varför? Båda positionerna du nämner är heta i min värld.
Antagligen pga att jag gått från ett - ofrivilligt - vaniljäktenskap till ett - önskat - porrigt, vågat, sexigt, gränsprovande förhållande
Absoluta favoriten är ju att bli tagen bakifrån i duschen och sen få sätta sig på knä under och ta emot i ansiktet
Olika vid olika tillfällen. Känner jag mig porrig vill jag naturligtvis att killen sprutar mig över ansiktet. Annars duger bröst och mage så jag kommer åt att kladda lite med sperman efteråt. Om vi bara har oralsex vill jag ha satsen inne i munnen. Jag kan alltså inte bestämma mig för vad som är sexigast.