Kära onanivänner
Jag är inte alls säker på att jag skulle vilja förverkliga mina fantasier. Men jag njuter av dem på forumet i alla fall
Jag menade givetvis inte att generalisera att ALLA på detta forum är intresserade av att förverkliga sina fantasier eller träffas. Min utgångspunkt är de omfattande kommentarer (som finns i nästan varje tråd) om att killar uttrycker intresse att träffa andra killar för att runka tillsammans. Detsamma gäller kommentarer i varandras gästböcker kring detta. Av alla dessa tycks det dock inte vara särskilt många som är beredda att fullfölja, även om de kan skiva vitt och brett om vad de vill osv. Just den aspekten kan kännas lite trist, tycker jag. Att modet och kåtheten man visar via tangentbordet tycks försvinna när det gäller verklighet. Därmed inte sagt att det är något slags obligatorium att man Måste fullfölja sina fantasier. Eller att ens närvaro på detta forum gör att man automatiskt måste göra sig tillgänglig för träffar IRL. Absolut inte. Det känns bara som att möjligheterna till kontakt i verkligheten via detta forum borde vara större utifrån vad som skrivs av olika användare (med all respekt för personlig kemi osv). Att det ofta stannar vid ord och ibland bilder, där det finns gott om mod, men att ett faktiskt möte ger många kalla fötter.
För övrigt glad att du njuter av dina fantasier på detta forum, Snäckan! Du är inte ensam...