San-miguel
Medlem
- Kön
- Man
Variation förnöjer som det heter och det är underbart att få spruta på en tjej(helst på brösten) likaså i mus eller mun! Sista tiden har jag dock halkat in på det klyschiga ansikts och munsprutet som gör mig enormt tänd och kåt!
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?
2.Ni tjejer vart gillar ni att få satsen?
3.vad tycker ni om att onanera i bastu? (själv gör jag det ej på offentliga men älskar det hemma)
4. Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?
Det är något som är enormt tändande att se tjejen onanera, är något som följt med mig sen en lång tid tillbaka då jag runkade till en tjejkompis på stranden när hon smekte sig, sprutade henne på handen just innan hon kom. (brukar göra det senare med men ej till sprut)
5. Hur ofta onanerar ni?
varierar kraftigt, men när man har mindre att göra så blir det ju betydligt oftare, ibland 2-4 ggr om dagen
6. Tjejer föredrar ni att runka av en kille eller suga? isf varför?
7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?
Jag tycker iaf slicka med två fingarar i och som man tar ut emellanåt och smeker och slickar samtidigt
8.Tjejer hur ser det ut idag, har de flessta tjejer rakade musar eller ej?(typ som man ser i omklädningsrum etc) och vilket föredrar ni?
9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?
Ha en bra dag/kväll/natt med massor av skön sex och onani!!
1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?
2.Ni tjejer vart gillar ni att få satsen?
3.vad tycker ni om att onanera i bastu? (själv gör jag det ej på offentliga men älskar det hemma)
4. Onanera framför någon( alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?
Det är något som är enormt tändande att se tjejen onanera, är något som följt med mig sen en lång tid tillbaka då jag runkade till en tjejkompis på stranden när hon smekte sig, sprutade henne på handen just innan hon kom. (brukar göra det senare med men ej till sprut)
5. Hur ofta onanerar ni?
varierar kraftigt, men när man har mindre att göra så blir det ju betydligt oftare, ibland 2-4 ggr om dagen
6. Tjejer föredrar ni att runka av en kille eller suga? isf varför?
7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?
Jag tycker iaf slicka med två fingarar i och som man tar ut emellanåt och smeker och slickar samtidigt
8.Tjejer hur ser det ut idag, har de flessta tjejer rakade musar eller ej?(typ som man ser i omklädningsrum etc) och vilket föredrar ni?
9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?
Ha en bra dag/kväll/natt med massor av skön sex och onani!!