1.Så ni killar här vart gillar ni att spruta på tjejen?
2.Ni tjejer vart gillar ni att få satsen?
Jag tänder inte speciellt mycket på sperma så det är varken bättre eller sämre att få satsen på nått ställe faktiskt. Eller jo! Jag älskar när han sprutar
i mig! Tyvärr funkar inte det just nu då vi kör med kondom i väntan på att hitta nått bättre p-medel.
3. vad tycker ni om att onanera i bastu?
Jag har aldrig onanerat i bastu. Bara knullat!
Och det var grymt...varmt! Och mysigt, grrr. Blev av med oskulden i en bastu by the way
4. Onanera framför någon (alltså inför någon som är med på det) är det något ni gör? Och isf tänder det er eller gör ni det för er partners skull?
Jag och min sambo brukar göra det och jag har gjort det med flera av mina andra pojkvänner. Jag älskar det! Älskar att se killens händer som vet precis vad de ska göra för att få det så skönt som möjligt och såklart att se killen njuta. Mmm!!!
5. Hur ofta onanerar ni?
Jag och min sambo ligger så ofta att jag knappt hinner ona imellan, men i snitt händer det kanske 2-4 ggr i veckan beroende på om vi är trötta av en trotsig liten unge, jobb eller om jag har mens. Då ligger vi inte med varann, jag är inte alls på humör då :/
6. Tjejer föredrar ni att runka av en kille eller suga? isf varför?
Om jag måste välja så väljer jag runka eftersom jag inte vet mycket som slår att känna en oljig kuk i mina händer och hur den blir hårdare och hårdare innan den exploderar i orgasm. Och såklart se min sambo älska vad jag gör med honom just då.
7. Killar föredrar ni att smeka eller slicka tjejen till orgasm?
8.Tjejer hur ser det ut idag, har de flessta tjejer rakade musar eller ej?(typ som man ser i omklädningsrum etc) och vilket föredrar ni?
Sist jag var på badhuset var för ett halvår sen och då var det knappt några i duschen när vi var där :/ Gången innan dess jag var där var så länge sen att jag inte ens minns det. Så jag vet faktiskt inte, men det är väl som med allt annat - jävligt olika. Jag rakar bort det mesta och sparar en "rand" från klittan och ett par cm uppåt.
9. Killar hur ser det ut här, rakade snoppar/pungar?och vilket föredrar ni?