Ny fantasi igen, hade städdag i klubbhuset, var 2 nya mammor med. Cirka 35-40, jag och den ena (den sexigare) går och röjer i städskrubben, helt plötsligt så säger hon; jag har sett du spanat in mig hela dagen..... ja, säger jag skamset. Tycker du det passande säger hon, njae, säger jag och skruvar på mig. Hon stirrar mig djupt in i ögonen, ja vet inte vart ja ska ta vägen. Men gör nåt åte det då säger hon och drar ner sina byxor och vänder sig om. Se så, sätt igång. Ja drar genast ner byxorna och kuken reser sig direkt, den glider in hennes blöta fitta, snacka om pang på. Känner på hennes små bröst när dörren helt plötsligt öppnar sig, vad håller ni på med säger hon som öppnar dörren, inget speciellt säger vi, jag vill också vara med säger hon och drar ner byxorna, tar även henne bakifrån och känner även på hennes små bröst. Jag känner att jag är på väg att komma, båda tjejerna märker det, och ställer sig framför mig och suger, nuuu kommer jag, den första mamman får heöa sprutet i munnen, den andra blir avundsjuk och helt plötsligt så kysser hon den andra mamman för att få smaka på satsen. Vi tar snabbt på oss kläderna, och låtsas som inget hänt.
Denna var lite som min förra fantasi, men med nya personer. Porrfilmsinspirerat, ja visst. Men en skön fantasi. Älskar som sagt att fantisera.