Hon funkarEmma Roberts i American Horror Story
Hon funkar
en vacker tjej som har haft många olika stilar och passat bra i alla.Emma Roberts i American Horror Story
Härligt att fantisera om och runka till partner kvinnor på bussen kvinnor på jobbet kvinnopär på gymmet ...kvinnor på stranden..olika åldrar olika utseende ..klädsel dofter röster rörelser leenden. Om vi inte har sex med dem han vi fantisera. Hoppas att damerna också får många intryck till snuskiga fantasier.Fantastiskt när tråden startar med följande mening...
-Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?
Ändå handlar i stort sett alla inlägg från sidan 4 och fram tills hit om vilka kändisar man fantiserar om.
Jag själv brukar oftast fantisera om min sambo tagen av någon annan eller en kompis sambo som är väldigt sexig...
Fantastiskt när tråden startar med följande mening...
-Vem fantiserar du om när du runkar - och då menar jag inte kändisar - har du nån hang-up?
Ändå handlar i stort sett alla inlägg från sidan 4 och fram tills hit om vilka kändisar man fantiserar om.
Jag själv brukar oftast fantisera om min sambo tagen av någon annan eller en kompis sambo som är väldigt sexig...
Moa blir jättegladHar runkat en del till @Moa Torsdotter
Moa blir jätteglad
Erkänner jag med!Har runkat en del till @Moa Torsdotter
Och där blev det 225 pers till som kom på idén att dra en tralla till MoaMoa blir jätteglad
Och där blev det 225 pers till som kom på idén att dra en tralla till Moa
Och där blev det 225 pers till som kom på idén att dra en tralla till Moa
Självklart delar vi fina onaniidéer med varandraOch där blev det 225 pers till som kom på idén att dra en tralla till Moa