Har just runkat och... fantiserade om en fd. kollega som jag alltid varit tänd på. Började med att fantisera om att hon stod på alla fyra i sängen och jag knullade henne bakifrån. Hennes man satt på en stol och tittade på och smekte sig själv.
Jag smekte hennes bröst medan jag tog henne bakifrån. Sedan lade hon sig ned på rygg och vi knullade i missionären.
Framför mig såg jag hennes bröst och hennes ansiktsuttryck. Plötsligt sa hon åt sin man att hon ville suga honom medan jag knullade henne. Han kom över och hon omfamnade hans kuk med sina läppar.
Jag ökade takten och knullade henne hårdare och lite bestämt. Hon placerade ena handen på min skinka, i den andra höll hon mannens kuk.
- Jag kommer stönade jag.
Och då såg jag hur hon långsamt tog ur mannens kuk ur sin mun och började kyssa mig. Han runkade, vi knullade och kysstes och när det gick för mig i henne sprutade han henne i ansiktet... och jag själv fick snabbt dra undan min mun från hennes läppar så att jag inte skulle träffas av satsen...
Och sanningen är att jag umgås med dessa människor i verkligheten, tänk om de visste vilka fantasier jag har om dem!