Vem fantiserar du om när du runkar?

Status
Stängd för vidare inlägg.

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Det varierar, men det handlar både om kuk och fitta gamla som unga med mycket runk och sug mellan killarna hela paketetat med kvinnor. (Hela paketet = avancerat förspel med onanerande, sugande slickande och lite wet och knullande.)

D

Deleted member 67733

Gäst
Ny fantasi igen, hade städdag i klubbhuset, var 2 nya mammor med. Cirka 35-40, jag och den ena (den sexigare) går och röjer i städskrubben, helt plötsligt så säger hon; jag har sett du spanat in mig hela dagen..... ja, säger jag skamset. Tycker du det passande säger hon, njae, säger jag och skruvar på mig. Hon stirrar mig djupt in i ögonen, ja vet inte vart ja ska ta vägen. Men gör nåt åte det då säger hon och drar ner sina byxor och vänder sig om. Se så, sätt igång. Ja drar genast ner byxorna och kuken reser sig direkt, den glider in hennes blöta fitta, snacka om pang på. Känner på hennes små bröst när dörren helt plötsligt öppnar sig, vad håller ni på med säger hon som öppnar dörren, inget speciellt säger vi, jag vill också vara med säger hon och drar ner byxorna, tar även henne bakifrån och känner även på hennes små bröst. Jag känner att jag är på väg att komma, båda tjejerna märker det, och ställer sig framför mig och suger, nuuu kommer jag, den första mamman får heöa sprutet i munnen, den andra blir avundsjuk och helt plötsligt så kysser hon den andra mamman för att få smaka på satsen. Vi tar snabbt på oss kläderna, och låtsas som inget hänt.

Denna var lite som min förra fantasi, men med nya personer. Porrfilmsinspirerat, ja visst. Men en skön fantasi. Älskar som sagt att fantisera.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag sådan fantasier har jag också tex två kvinnor i tvättstugan det tar av sina trosor har bara morgonrockar på sig börjar en lesbisk show. Jag fick inte var med, men när båda kommit varsin gång får jag knulla dem.
Har inte hänt men jag har haft sex i tvättstugan även om det inte var något samlag bara onanerat med en kvinna.

Last edited:

ManyaNovio

Välbekant medlem
Senario där en av mina gay vänner som knullar mig när jag är utklädd som en slampa. Samtidigt som min fru och hans ex. sitter och tittar på och pillar på sig själva. Jag mummlar att knulla min sissy fitta hårdare med hans sköna kuk.

Manya

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Kompisars fruar o även visa släktingar fantiserar jag om.
Släktingar fantisera jag också om rätt ofta även om jag nog inte skulle vilja på riktigt. Men att slicka min jämnåriga kusin och sedan har vi ett hett samlag gör mig kåt. Men på riktigt skulle jag inte vilja och absolut inte hon. Vi kände på varandras könsorgan när vi var barn, men vi var så unga att vi inte visste vad vi gjorde.
Jo min kusin onanerade hon påstår att hon alltid gjort det är det sant har hon onanerat i femtioår, det är tioår mer än mig.

Pynolf

Välbekant medlem
Kön
Man
Var hos goda vänner på västkusten i helgen. det var varmt och värdinnan 60+ var klädd i en löst sittande klänning och hon hade ingen behå. När hon böjde sej framåt o serverade kunde jag inte undgå att se hennes små söta tuttar. Av och till fläktade hon med klänningen o blottade sina tunna trosor. Blev så härligt kåt av det o misstänker att hon ville visa mej något. Runkade skönt efteråt.

D

Deleted member 71436

Gäst
Gamla sex och runkminnen från tonåren funkar alltid perfekt om jag inte har tillgång till eller orkar kolla porr :)

Ganska ofta tänker jag på då jag och min dåvarande flickvän drack med två kompisar en kväll i min lägenhet och alla var ganska uttråkade och det slutade med att vi hade gruppsex i min säng. Så jävla nice minne!

ett annat minne som jag brukar använda för att ta en snabbis är då jag bastade med mitt ex och hennes kompis och blev stenhård. Kompisen gick ut för att ta en snabb dusch och jag bad mitt ex om att få knulla. Hon suckade och sa ”jaja okejdå men gör det snabbt som fan då!” Hon ställde sig med rumpan mot mig och böjde sig framåt och höll i bastudörren ifall kompisen skulle öppna och komma in igen. Jag spottade i handen och gned mot hennes fitta och sen körde jag upp kuken i henne och började knulla henne så hårt jag kunde. Tog knappast mer än 30 sekunder men satan vilken underbar orgasm jag fick. Sprutade i henne och sen sprang hon till duschen för att satsen inte skulle droppa på golvet.
Vi berättade inte om det för hennes kompis före ett par år senare!
Hennes rumpa var så perfekt, rund och stor och jag kommer fortfarande på under en minut om jag blundar och tänker på den!
Åtminstone en gång varannan vecka använder jag det minnet för att runka fortfarande fast det är ungefär 10 år sedan!

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tänker på när jag gick i ettan i gymnasiet tror det var i Sälen en mix bastu. Vi bastade nakna tillsammans med tjejerna i klassen. Fick hålla sig i skinnet, av någon anledning fick jag inte stånd. Har i många år varit min fantasi vad som kunde ha hänt, fast en skolklass som har gruppsex i en bastu hör bara till fantasin. Men 16-17 åriga nakna unga kvinnor var eggande men klassföreståndaren en kvinna runt 30 års åldern blev mitt runkobjekt flera år framöver. Har fått reda på att några av mina klasskamrater hade också fantasier om våran klassföreståndare, även två tjejer medgav det.

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen