Nicole ray
Isabelle Deltore
Ser ut att ha mysiga fittor.
Kan ni tjejer tänka "den kuken vill jag säga av" när ni ser en sexig kuk?
Haha självklart menar jag suga, telefonen tillåter inte vissa ord verkar det som . Fick rätta flera ord i den frågeställningen.Om du menar "suga"..vilket jag tror?
Så ja, när man ser en fin välsvarvad kuk så kan jag definitivt få känslan av att jag vill ha den i munnen. Är ju lite samma med överarmar för mig, inte suga haha, men just att fina armar så kan jag få känslan av att vilja röra och smeka med händerna.
vad tycker du om min kuk då? svar ja det är jag på bilden =DOm du menar "suga"..vilket jag tror?
Så ja, när man ser en fin välsvarvad kuk så kan jag definitivt få känslan av att jag vill ha den i munnen. Är ju lite samma med överarmar för mig, inte suga haha, men just att fina armar så kan jag få känslan av att vilja röra och smeka med händerna.
Herregud!! Det där var mig en rejäl sak. Hade krävts en hel del uppvärming för att få in den. Du borde ha smeknamnet "Jaw breaker"vad tycker du om min kuk då? svar ja det är jag på bilden =D
hahaha jaw breaker det var ett bra smeknamn jag aldrig hört förut faktiskt , tror du att du skulle klara av den ?Herregud!! Det där var mig en rejäl sak. Hade krävts en hel del uppvärming för att få in den. Du borde ha smeknamnet "Jaw breaker"
Med uppvärmning och glidmedel definitivt. Skulle dock ha väldigt svårt att få in mer än ollonet i munnen vid avsugning....tror jag...hahaha jaw breaker det var ett bra smeknamn jag aldrig hört förut faktiskt , tror du att du skulle klara av den ?
ja det hade varit nåt, finns ju inget sexigare eller mer upphetsande och se en kvinna ta en enorm sak i munnen love it! men hade mer än gärna försöktMed uppvärmning och glidmedel definitivt. Skulle dock ha väldigt svårt att få in mer än ollonet i munnen vid avsugning....tror jag...
Håller med att hans kuk är så snygg och sprutar ju helt otroligt.Peter North har alltid haft effekt på mig. Välsvarvad lite uppåtböjd stake. Sen att den också skjuter som en kanon är ett plus!
Ja den är sexig, och håller med dig om sprutet
Juilan Rios kuk är fantastiskt snygg. En helt perfekt kuk.Själv röstar jag på Julian Rios, den kuken gör mig våt varje gång.
Var hittar man en bild på Peter Norths kuk?Peter North har alltid haft effekt på mig. Välsvarvad lite uppåtböjd stake. Sen att den också skjuter som en kanon är ett plus!
Google är ett bra ställe…Var hittar man en bild på Peter Norths kuk?