hade velat ha härligt gruppsex... mmmh.. kanske ta en kille bakifrån med strapon.. samdigt som jag själv blev knullad bakifrån..
ja lite knull..säger man inte nej till.
Men åhhhhhhhhhhhhhhhh nu blev det vått..lerEfter en lång tid som man inte varit med på forumet så hoppar jag ju genast in i leken och drömmer om ett hett knull med favoriten skeda...
Tänk bara att få ta henne bakifrån när hon retsamt böjer sig frammåt. Att få njuta av känslan att försvinna in i henne och bara njuta av hennes rörelser som tvingar en att stöta emot.... *suck*....
Få känna hur hon kramar mig med sina härliga muskler och samtidigt kunna smeka hennes sexiga bak och även reta hennes klitta.... *mums*
Det skulle inte sitta helt fel......
Men åhhhhhhhhhhhhhhhh nu blev det vått..lerEfter en lång tid som man inte varit med på forumet så hoppar jag ju genast in i leken och drömmer om ett hett knull med favoriten skeda...
Tänk bara att få ta henne bakifrån när hon retsamt böjer sig frammåt. Att få njuta av känslan att försvinna in i henne och bara njuta av hennes rörelser som tvingar en att stöta emot.... *suck*....
Få känna hur hon kramar mig med sina härliga muskler och samtidigt kunna smeka hennes sexiga bak och även reta hennes klitta.... *mums*
Det skulle inte sitta helt fel......
Du har varit saknad
vill göra det du skriver om...NU
Mmm......lagd framstupa över köksbordet med en hand som håller mig nere medan den andra smeker mig våt innan jag blir fylld i en enda välriktad stöt....sedan vänd på och med benen över hans axlar bli tagen djupt och hårt samtidigt som vi hjälps åt att smeka mig så att jag kommer innan har drar ut och sprutar över min mage och mina bröst....
runkar nu och tittar på bilderna från helgens sex ska bli så skönt att få spruta snart igen