Onanera med spelkontroller är det fler som har prövat.
Och går man in på Xbox Live finns det ett flertal massage-"spel" som egentligen bara är små program som kan styra vibrationsmotorerna i handkontrollen.
Läste en rätt intressant historia på Solotouch.com härom dagen om en kille som hade sett en tjej onanera med mobilen mellan benen under en föreläsning också. Jag vet dock inte i vilken utsträckning historierna på Solotouch egentligen är verkliga.
Och går man in på Xbox Live finns det ett flertal massage-"spel" som egentligen bara är små program som kan styra vibrationsmotorerna i handkontrollen.
Läste en rätt intressant historia på Solotouch.com härom dagen om en kille som hade sett en tjej onanera med mobilen mellan benen under en föreläsning också. Jag vet dock inte i vilken utsträckning historierna på Solotouch egentligen är verkliga.
Intressant! Det som är ännu mer intressant är att en vibrator del och ett sexspel skulle funka rätt bra för tjejer. Tyvärr är väl tvspel så "rumsrent" att det aldrig skulle göras något sådant.
Ska titta in på live och se om de där vibrations programen
Hittar jag något så säger jag till Doc
Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?
Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?
microsoft släpper inte in det till Xboxen i alla fall, det var nån som ville göra ett till Kinect...
microsoft släpper inte in det till Xboxen i alla fall, det var nån som ville göra ett till Kinect...
Tur att folk då har hackat Kinecten så den går att köra på en vanlig PC
Tur att folk då har hackat Kinecten så den går att köra på en vanlig PC
modda & hacka
vem pallar!? då får man bara problem med Xbox Live & dessutom är det till 99,9% mina ungar som leker med den.
Får typ inte tillgång till den...
Var är alle tjejers inlägg i denna kvinnliga debatt?
Känns lite mansdominerat hörmed
Fast klar tanken på fler män samtidigt är inte heller fel.
För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar
RFSU (tror jag det är) säljer ju raka kondomer utan glidmedel med just mobiler som föreslaget användningsområde. Rulla kondomen över mobilen, sno den ett varv, och rulla tillbaka, så är mobilen garanterat fuktskyddad.För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar
RFSU (tror jag det är) säljer ju raka kondomer utan glidmedel med just mobiler som föreslaget användningsområde. Rulla kondomen över mobilen, sno den ett varv, och rulla tillbaka, så är mobilen garanterat fuktskyddad.För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar
]RFSU (tror jag det är) säljer ju raka kondomer utan glidmedel med just mobiler som föreslaget användningsområde. Rulla kondomen över mobilen, sno den ett varv, och rulla tillbaka, så är mobilen garanterat fuktskyddad.
Jag hade en diskussion angående att jag tycker att min iPhone har flera massageapps, både sports/medicinsk & erotiska, men att vibration i den är inte stark nog?
nån som tycker att deras mobb räcker & är skööönt?
Tips & tricks mottages!