Vilka bröst/bröstvårtor gillar ni?

Blond67a

Medlem
Kön
Man
Gillar de flesta varianterna men minst att de fyller handen, gärna lite större vårtor som blir styva, även större bröst är härliga, gör inget om de hänger så länge de inte är helt opassande mot kroppen, ett par E kupor på en 50 kilos kropp passar inte mig. Stora vårtgårdar är lite extra krydda och härligt att titta på.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Finns ju lite mindre personer som även har stora bröst, min kusin är inte enorma men eftersom hon bara är 147cm lång och har en oftast d-kupa ser det stora ut.
Samantha Fox var också kort hade också stora bröst, skall vara naturliga både vårtgårdarna och brösten. Finns väl egentligen inga fula kan vara olika men vackra på sitt eget vis.

PeterBengtsson

Aktiv medlem
Ålder
53
Nej att få smeka tonårsbröst nu när man som jag är 54år finns inte på kartan, vill inte smeka en ung tjej som är 40 yngre.
Sedan vilken 15åring vill bli smekt av en gammal gubbe. Men när jag var i tonåren fanns det en hemmafru som kunde ta emot oftast några stycken och runkade och sög oss, brösten såg man snippan var täckta av en mörk buske.
Nä. Såklart inte så troligt att man nu får känna på tonårsbröst. Men man kan ju titta och drömma

Toppen