Låter som ni haft bra upplevelser därJa jo de är ju större har varit där ett par gånger i år sista gången var jag där med min sambo men då fick jag en sådan otrolig avsugning så för en gång skull var de sambo som fick väta på mig brukar nästan alltid vara jag som får vänta på henne medans drängarna är över allt på henne jätte häftigt tycker jag men ibland får man hoppa i och säkerställa ordningen en aning när gubbarna tappat all sans och balans men oftast sköter argbiggan de själv riktigt effektivt men blir de lite för gott fixar hon ingenting då får pappa ta tag i de haha
Tror inte de har det vilket är synd har haft flera goa runk och lekstunder där.Cosmos i Halmstad stängde härom året pga corona, tror jag. Vet någon om det öppnat igen?
Jag hann bara besöka dem en gång. Men den gången glömmer jag aldrig.Tror inte de har det vilket är synd har haft flera goa runk och lekstunder där.
Lista:Finns det någon lista över olika bios?
Tack!Lista:
XL i Göteborg är igenbommatLista:
Stockholm:
• US Video, Regeringsgatan 76
• Blue Vision, Fridhemsgatan 46
• Manhattan, Hantverkargatan 49
Göteborg:
• Videoshopen/Vuxenkul, Färgfabriksgatan 3
• Wandas/Videolook, Andra Långgatan 16
• XL-Video/Moulin Rouge, Andra Långgatan 332
Örebro:
• Tuttifrutti, Ullavigatan 31 a
• Underbar, Södra Allén 23
Norrköping:
• Zin Rose, Hospitalsgatan 58
Borås:
• Erocenter, Sturegatan 29
Malmö:
• Taboo, Södra Förstadsgatan 81
Helsingborg:
• Kosmos, Furutorpsgatan 73
Mycket intressanta länkar.https://vuxenkul.se/ med deras otroligt fräscha https://www.porrbio.se/ skulle jag säga är något alldeles speciellt. Nu skall de dessutom bygga ytterligare en bio vid en av deras affärer.
Det är riktigt synd att de stänger. Men man hoppas på att de öppnar något nyttTuttifruttis (i Örebro) hyreskontrakt löper ut imorgon - med andra ord har de tyvärr fått stänga.
Ja jag hoppas det.Det är riktigt synd att de stänger. Men man hoppas på att de öppnar något nytt
Underbar funkar men är lite litet.Ja jag hoppas det.
Men det finns ju även Underbar i Örebro
Hur ser det ut inne på Underbar? Har bara gått förbi utanför och det säger inte så mycket. Vad kan man hitta där inne? Finns det någon hemsida? Facebook? mmUnderbar funkar men är lite litet.
Inte nån stor bio. Två soffor o två skärmar där den ena visar bögporr. Finns ett antal bås och ett gloryhole som jag har testat när de va ett par där o hon sög. Dom va också där tidigare o då va det avsugningar i bion. Va väldigt trångt men jag munknullade o komm i hennes ansikte. Som bio får Zin rose inga höga betyg av mej. Har bara varit där när det varit avsugningar av tjejen i paret.Hur ser det ut inne på Zin rose? Salong? Bås?etc. Inte minst: Är det en bra bio?
Tjejen brukar väl även vara där själv ibland.Inte nån stor bio. Två soffor o två skärmar där den ena visar bögporr. Finns ett antal bås och ett gloryhole som jag har testat när de va ett par där o hon sög. Dom va också där tidigare o då va det avsugningar i bion. Va väldigt trångt men jag munknullade o komm i hennes ansikte. Som bio får Zin rose inga höga betyg av mej. Har bara varit där när det varit avsugningar av tjejen i paret.