Tjalle G-son
Välbekant medlem
- Ålder
- 56
- Kön
- Man
Har två par av Satschas trosor (vårat forumluder), och några andra av tjejer jag köpt av på minanakenbilder punkt se. Har även köpt använda strumpbyxor
Ett par av Satchas små våta hade man njutit av i all evighet!Har två par av Satschas trosor (vårat forumluder), och några andra av tjejer jag köpt av på minanakenbilder punkt se. Har även köpt använda strumpbyxor
Håller helt med dig där! Så sköna mot kuken.Som användarnamnet nästan säger: satintrosor. Varför? Absolut skönast för ollonet och finns det något sexigare än ett par genomblöta satintrosor?
Låter riktigt härligt, är hon fin svärmor?Nu har jag snott min svärmors använda trosor med en rejäl load med flytningar i. Haft på mig en hel dag på jobbet och sedan luktat och runkat i dem. Min sats på hennes flytningar. Mm…
haha jo jag har ju säkert en 80 par eller någotDet är när man inser hur stor samling trosor man har man inser hur pervers man är. Har många som jag fått, hittat och "lånat" under åren. Njuter av att dofta, slicka och runka i dom. Känns väldigt intimt och pervers att göra det.
mm hur lyckas du med detta?Ibland tar jag trosor och bh strumpor från kollegor gymväskor på jobbet
Härligt ändå! E det några kul trosor o bh? Ålder?Lägger alltid tillbaka dom. För det oftast när dom är på lunch
Jag håller med dig till 100%Synd att det inte finns nån som delar mitt intresse att lukta och smaka på använda trosor.
Alla verkar helt insnöade på att ta på sig trosor och gå omkring i dom. Vad är själva grejen med det? Dömer ingen men är genuint intresserad. Är det nån transgrej?
Och jag upprepar mig själv för att inte skapa dålig stämning, jag är bara nyfiken vad som är grejen med det hela?