Vilken kändis sprutade du senast över?

Status
Stängd för vidare inlägg.

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Ok, nu har vi en ny toppnotering.... ;)

I går hos Carina Bergfeldt satt en 26-årig friidrottstjej. Khaddi Sagnia (stavar illa när jag är kåt!) är bördig från Gambia, men tävlar för Sverige.

https://g.co/kgs/DREHYr

Vilken pralin att lägga på rygg, försiktigt dela dom muskulösa låren och kolla om ytterfittan verkligen är chokladbrun medan innerfittan är laxrosa.... (n)
Fittfrisyr, muskelkonturer och andra läckerheter hänger nog liksom med, när jag ändå är där och tittar efter....
hon är så snygg läcker svart kvinna med riktigt stora tuttar

blind_owl

Aktiv medlem
Kön
Man
Ser man på skidskytte finns det många sköna objekt: Tirill Eckhoff, Denise Herrmann & självklart Dorotea Wierer. Av de svenska gör den lilla Anna Magnusson mig kåtast, vad är hon? 1.53? Linn också, härlig personlighet o döljer inte sin dialekt

Kalle_L

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ser man på skidskytte finns det många sköna objekt: Tirill Eckhoff, Denise Herrmann & självklart Dorotea Wierer. Av de svenska gör den lilla Anna Magnusson mig kåtast, vad är hon? 1.53? Linn också, härlig personlighet o döljer inte sin dialekt

Jaaaa... Anna M!!
Perfekt format på den lilla sexdockan!!!
Så kul man skulle kunna ha tillsammans med henne och ytterligare några välvuxna kukar...

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Well,då är Let's Dance igång. Startfältet är intressantare i år än tidigare - förmodligen för att artister o.dyl är arbetslösa och har tid.
Men, hur påverkar det Runkabiliteten??

Det är lite svårrunkat - Keyyo, med sina ihopklämda pattar under hakan eller Hunken Filip..... Det kan nog funka!?

Med all respekt, Carola och Petra Mede ger inte mej ståkuk längre.
Dom är väldigt kvinnliga och stiliga, men dom ger mej inte ståkuk.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen