Vilken kukvibrator är bäst?

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vore kul att att höra vilken kukvibrator ni tycker är bäst?

Börjar bli lite orolig att min nuvarande ska lägga ner verksamhet av att den blir utsliten, så mycket som den får jobba, så jag funderar på att skaffa till.

Jag älskar den underbara pirrande känslan av en skön kukvibrator när jag onanerar. Under årens lopp har jag testat ett antal vibratorer och lösningar.

Det första jag testade var att spänna fast en liten vibrator på kukskaftet med ett par kukringar. Det funkade hyfsat. Den stora fördelen är att man får händerna fria och dessutom kan man använda den lösningen innanför byxorna.

Den i särklass skönaste kukvibratorn är den jag har nu, Satisfyer Man Wand. Helt underbara vibrationer som kan varieras. Dessutom kan man bearbeta och fokusera där nan för stunden tycker skönast. Laddas via USB och lång batteritid. Den här använder jag nästan varje gång när jag onanerar och det är lika skönt varje gång. Beroende framkallande ;).

Har även bl a testat:
- Fun Factory Cobra Libre. Den funkade inte för mig och gav ingen massage på skaftet.
- Satisfyer Men Vibration+ som jag inte alls kände något av. Värdelös för mig och bortkastade pengar. Annars är idéen med appstyrning kul tanke men det under örutsättning att man känner av att den arbetar.

MikeJ

Aktiv medlem
Håller med, Satisfyer Man Sand är superhärlig!! Behöver inte ta ett endaste runkdrag, bara vik om "öronen" om ollonet, sätt på och bara njuuuut!!!

Toppen