Mackan12
Aktiv medlem
snyggt!!!
snyggt!!!
Kul att läsa att någon annan gillar henne också. Jag runkar ofta till henneJust nu ligger jag och runkar till Nour El-Refai. Sexig kvinna
Samma här, tycker att hon är så jäkla läcker.Kul att läsa att någon annan gillar henne också. Jag runkar ofta till henne
Nour runkar jag ofta till - hennes bröst är härligaKul att läsa att någon annan gillar henne också. Jag runkar ofta till henne
Känner tyvärr avsmak inför henne med tanke på att hon inte sköter om sin kropp, då hon inte rakar sig överhuvudtaget. En grottmänniska.Just nu ligger jag och runkar till Nour El-Refai. Sexig kvinna
Visste inte att hår på kroppen har med hygien att göra.Men nu såg jag sten bergs inlägg att hon tydligen inte sköter sin hygien sååå . . .
Det har det framförallt när det handlar om kvinnor. Kvinnor som sköter sin hygien och tar hand om sin kropp rakar sig helt både under armarna och mellan benen.Visste inte att hår på kroppen har med hygien att göra.
Du är tyvärr helt jävla dum i huvudet.Det har det framförallt när det handlar om kvinnor. Kvinnor som sköter sin hygien och tar hand om sin kropp rakar sig helt både under armarna och mellan benen.
Ja inte kollar man bäst i test för david sundins medverkan precis!Älskar Nour! Kollar bäst i test enbart pga hennes närvaro
Läs rubriken på tråden - "Vilken svensk kändis..." - det är inte svårt att förstå...