D
Deleted member 72491
Gäst
Jag ocksåDe hade jag med gjort, utan problem
Jag ocksåDe hade jag med gjort, utan problem
Vad är det man brukar säga... Man är inte svensk förrän i 3:e eller 4:e generationen...Tänk att man kan bli kallad för utländska och ändå har bott i Sverige hela sitt liv...
åhh Ebba vill krypa upp mellan hennes ben och lukta på henne
Henne vill man haTrucker tjejen Angelica Larsson är ju lite het så det funkade fint
att spruta till henne .
https://thechive.com/lifestyle/mind...act-be-the-hottest-on-planet-earth-22-photos/
Slicka henne galen av kåthetåhh Ebba vill krypa upp mellan hennes ben och lukta på henne
Oh, en klassiker!!!
vill spruta i hennes ansikteOh, en klassiker!!!
Petra Nordlund, sjukt fin där...
Min fav. Snygg kvinnaOh, en klassiker!!!
Petra Nordlund, sjukt fin där...
Jag har inte nedvärderat någon, isf får du visa mig det. Frågan är när man isf blir svensk? Vitt hår? Vit hud? Att man heter Svensson? Sen tycker man att "utlänningar" har svårt att anpassa sig! Det är ju absolut EN av anledningarna, att man blir kallad "utlänning" trots att man pratar med samma dialekt som vilken sverigedemokrat som helst och har bott här i hela sitt liv.https://sv.wikipedia.org/wiki/Nour_El_Refai
Där står det att hon är född i Libanon. Så man kan väl kalla henne det. Född utomlands men kom till Sverige när hon var några månader gammal.
Du behöver inte nedvärdera folk
Då finns det nog inte en enda svensk isf. Backa 3-4 generationer och då finns det något finländare, tysk, norrman, italienare eller något annat läskigt som inte kommer från Sverige. Konstigt att jag aldrig blir kallad för utlänning trots att jag inte ens är svensk medborgare och har bott här över 50 år...kanske för att jag inte ser ut som en......man går på namn eller utseende alltså.Vad är det man brukar säga... Man är inte svensk förrän i 3:e eller 4:e generationen...
Klart man vill spruta henne i ansiktetvill spruta i hennes ansikte
Lite av det jag syftade på, att de flesta av oss har rötter i andra länder...Då finns det nog inte en enda svensk isf. Backa 3-4 generationer och då finns det något finländare, tysk, norrman, italienare eller något annat läskigt som inte kommer från Sverige. Konstigt att jag aldrig blir kallad för utlänning trots att jag inte ens är svensk medborgare och har bott här över 50 år...kanske för att jag inte ser ut som en......man går på namn eller utseende alltså.
Synd också att hon vägrar raka både fittan och under armarna.Menar du Nour? Ja, hon har enorma pattar. Henne skulle man knulla. Synd att hon är ihop med Schyffert
Okej, det visste jag inteSynd också att hon vägrar raka både fittan och under armarna.
Varför är det synd? Det är hennes val och sannolikheten att du kommer i närheten av henne så att du har ont av hennes behåring är nog lika med noll.Synd också att hon vägrar raka både fittan och under armarna.
Där har du fel Kenny601. Kvinnan är skapt utan kroppsbehåring men det är djävulens påfund som har förbannat henne med hår på fiffi. Därför ska hår på kroppen bort och helst vaxas så det håller sig borta en längre tid.Varför är det synd? Det är hennes val och sannolikheten att du kommer i närheten av henne så att du har ont av hennes behåring är nog lika med noll.
Jag tycker bara det är trevligt när en kvinna vill vara som kvinnan är skapad och inte vill leva kvar i flickstadiet...
Man kan fantisera, jag respekterar dina åsikter, absolut men du behöver inte kritisera andras åsikter bara för att du har egna preferenser. Detta är därför jag inte egentligen ville skriva med dig här eller på session. Tycker att du är lite fördomsfull ibland. Ha en fin dagVarför är det synd? Det är hennes val och sannolikheten att du kommer i närheten av henne så att du har ont av hennes behåring är nog lika med noll.
Jag tycker bara det är trevligt när en kvinna vill vara som kvinnan är skapad och inte vill leva kvar i flickstadiet...
Oj! Det hade jag ingen aaaaning om...! Men enl Darvin så lever vi i en utveckling och eftersom könshåret har en funktion så är det meningen att vi ska ha det när vi blivit könsmogna....Där har du fel Kenny601. Kvinnan är skapt utan kroppsbehåring men det är djävulens påfund som har förbannat henne med hår på fiffi. Därför ska hår på kroppen bort och helst vaxas så det håller sig borta en längre tid.
Och jag vill helst inte skriva med dig heller... så där är vi lika då.Man kan fantisera, jag respekterar dina åsikter, absolut men du behöver inte kritisera andras åsikter bara för att du har egna preferenser. Detta är därför jag inte egentligen ville skriva med dig här eller på session. Tycker att du är lite fördomsfull ibland. Ha en fin dag
Ja, hon har sug i blicken. Läste för något år sedan en intervju med henne i någon av kvällstidningarna. I intervjun ingick fem snabbfrågor. en av dessa var "Snabbnjutning?" Hennes oblyga svar var "Onani".Henne hade jag gärna knullat!
https://powered-by.qbank.se/agentfirman/70889000f81a1508a01709966c102a88.jpg