Okej tjejer, vad tycker ni om 19-åriga oskulder? Ärligt alltså.[?]
S stray_dog Medlem Kön Man 13 december 2004 #1 Okej tjejer, vad tycker ni om 19-åriga oskulder? Ärligt alltså.
S SonPari -LÅST- Gäst 13 december 2004 #2 Väl ingen fara, tycker det är viktigare att förlora oskulden med någon man verkligen älskar än att bara knulla runt. När jag förlorade den var det mest romantiska stunden i mitt liv
Väl ingen fara, tycker det är viktigare att förlora oskulden med någon man verkligen älskar än att bara knulla runt. När jag förlorade den var det mest romantiska stunden i mitt liv
Gizza Välbekant medlem Kön Kvinna 13 december 2004 #3 Det är ok, tycker inte det är ett dugg konstigt.
S Stockholmstjejen Ny medlem Kön Man 21 december 2004 #4 ja tycker de är helt ok. Själv hade ja precis fyllt 19 när ja blev av med min oskuld.
G galen Medlem Kön Man 21 december 2004 #5 aaa d e ju helt beroende på vad man själv vill å har för värderingar å sånt Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
aaa d e ju helt beroende på vad man själv vill å har för värderingar å sånt Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden